Olen Maraboun tehtaalla se joka painaa sen M-kirjaimen siihen suklaapalaan
Kommentit (24)
Hitto, meillä se kaiverretaan käsin.
Eikä! Mä olen se, joka työntää rusinan suklaaseen.
Mä oon Tobleronella tekemässä niitä huippuja.
niiden koko pienenty koska oon siä maistajana.
Vierailija kirjoitti:
niiden koko pienenty koska oon siä maistajana.
😂
Miksi joka vaatteessa on usea lappu kiinni. Joku ompelee ne tai nitoo. Eikö pesulappu edes riitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Mä olen se, joka työntää rusinan suklaaseen.
Mä olen se joka työntää suklaarusinaan.
T. Perse-Einari
Mä olen kausityössä nuolemassa vihreidenkuulien puoliskot yhteen.
Minäkin olen Maraboun tehtaalla ja katselen kun muslimit tekee tarpeensa suklaamassaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen Maraboun tehtaalla ja katselen kun muslimit tekee tarpeensa suklaamassaan.
Onko kivaa olla noin tyhmä?.....
Vierailija kirjoitti:
Hitto, meillä se kaiverretaan käsin.
Niinkö. Luulitko että on hauska juuttu. 😭😭😭😖
Vierailija kirjoitti:
Voitte miinuspeukuttaa mutta olen ollut Maraboun tehtaalla töissä ja nähnyt tämän omin silmin.
Vuosia sitten olin puolittamassa vihreitä kuulia, kunnes siirryin heittelemään suolakurkkuja liemeen niihin valkoisiin tynnyreihin mitä on mitä on ruokakaupoissa. Hikistä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten olin puolittamassa vihreitä kuulia, kunnes siirryin heittelemään suolakurkkuja liemeen niihin valkoisiin tynnyreihin mitä on mitä on ruokakaupoissa. Hikistä hommaa.
Minä siivutan niitä kurkkuja. 30 vuotta jo kohta siivutettu.
Jouduitko ottamaan tuon duunin kun Fazerilta irtisanottiin vihreiden kuulien puolittajat?
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli kova juttu.... 🤭🤭🤭🤭🤭😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte miinuspeukuttaa mutta olen ollut Maraboun tehtaalla töissä ja nähnyt tämän omin silmin.
Muslimit eivät syö suklaata, he paskantavat siihen. Fazerin tehda on juuri saanut uusia moniosaajia pienentämään raaka-aine kuluja.
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Onko tullut kiusausta painaa sitä ylösalaisin, jolloin tulisikin W.