Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole rakastunut. Miksi olo ilman häntä on sitten näin masentava.

Vierailija
01.12.2025 |

Haluan nähdä häntä. Haluan jutella ja tietää hänen päivästä. En kaikesta mitä tapahtuu mutta ajankohtaisimmat asiat mitkä häntä koskettaa. Haluan koskettaa häntä, haluan todella paljon. Haluan romantiikkaa meidän välille. Haluan keskustella koska se toimii niin hyvin. Olen utelias hänen ajatusmaailmasta. Se on kiehtova, erilainen ja ilmeisen älykkäällä tasolla. Haluan mennä tekemään asioita hänen kanssa. Hankkia kodin ja perheen oli siinä lapsia tai ei. Haluan kaikki tällaisia rakenteellisia asioita. Kun sanon että haluan kodin niin tunnen ahdistusta rakkauden puutteen takia ja pelkoa, mutta kun katson häneen ja näen välittämisen, keskusteluyhteyden ja yhteisen sensuellin haluan niin oloni muuttuu turvalliseksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuellin halun, ei haluan

Vierailija
2/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläkin sielunkumppani on sellainen johon en saa suhdetta aikaan tämän masennuksen ja vetäytyvyyden takia. Vain on/offia ja pitkää vetäytymistä.

Mutta ei kenenkään muun kanssa tunnu että on kotona. Muu on korviketta ja turhuutta.

Kai sitten vain virkkailen ja odottelen kevättä. Yksin.

Maailmantilanne ahdistaa ja pelottaa myös yksin. Haluaisi jutella ja jakaa, muidenkin kuin hyvien ystävättärien kanssa.

Häneen en voi ottaa yhteyttä kun tulee vaan taas kipua kun haluaisin nähdä jatkuvasti mutta hän ei jaksa. Silloin kun jaksoi, se oli parasta ikinä. Yhdessä kokkailua, samoilua ja juttelua, elokuvia, automatkoja, elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroutunut persoonasi saa kiksejä, kun toinen selvästi on rakastunut ja sinä et. Saat olla vallankahvassa. Eikö olekin koukuttavaa?

Vierailija
4/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat huomiota, johon olet tottunut. Tuo tarve häviää aika nopeasti ajan kanssa, koska et ole rakastunut. Anna sen toisen mennä. 

Vierailija
5/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat huomiota, johon olet tottunut. Tuo tarve häviää aika nopeasti ajan kanssa, koska et ole rakastunut. Anna sen toisen mennä. 

Itse irtaannuin tästä ja hän on varattu kaiken lisäksi. Ei ole mitään tietoa rakastumisesta minuun. Olen myös ollut anteeksiantavampi hänelle kuin mitä luonteeltani olen ollut aiemmin elämässä.

En saa mitään kiksejä toiselle kommentoijalle vastaten. Olen ollut pitkään yksin.

Ap

Vierailija
6/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus siihen mikä saattoi antaa lukijalle väärän kuvan. Kun näen Yhteisen välittämisen, yhteyden, ei vain hänen välittämistä minua kohtaan 😊

Ap

Vierailija
7/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itselläkin sielunkumppani on sellainen johon en saa suhdetta aikaan tämän masennuksen ja vetäytyvyyden takia. Vain on/offia ja pitkää vetäytymistä.

Mutta ei kenenkään muun kanssa tunnu että on kotona. Muu on korviketta ja turhuutta.

Kai sitten vain virkkailen ja odottelen kevättä. Yksin.

Maailmantilanne ahdistaa ja pelottaa myös yksin. Haluaisi jutella ja jakaa, muidenkin kuin hyvien ystävättärien kanssa.

Häneen en voi ottaa yhteyttä kun tulee vaan taas kipua kun haluaisin nähdä jatkuvasti mutta hän ei jaksa. Silloin kun jaksoi, se oli parasta ikinä. Yhdessä kokkailua, samoilua ja juttelua, elokuvia, automatkoja, elämää.

Entä jos näette vain hänen luona kunnes hän alkaa voida paremmin?

Maailman tilannetta on turha murehtia. Yksin minäkin pakenen lemmikkien kanssa pakkaseen jos jotain tapahtuu. Voi myös olla että pommi putoaa kerralla päälle. Ei siihen voi vaikuttaa. Kyllä asiat järjestyvät siinäkin tapauksessa.

Ap

Vierailija
8/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 Sekopää vauhdissa

Vierailija
9/9 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: