Säälittelen tässä omassa talossa asuvana niitä jotka asuvat päällekkäin ja sivuttain jossain kopperossa
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, ihanaa kun ajattelet minua näin illan tunteina. Onhan tämä säälittävää.
Olit hetken mielessäni. Ap
Kesäasunnossa (pyörillä) lattiapinta-alaa taitaa olla nelisen neliötä. Siellä vasta ollaankin päällekkäin ja sivuttain, se on se runsas kalan syönti ja raikas meri-ilma.
Vierailija kirjoitti:
Sit kun tulee lunta 2 metriä. Itse joudut ne kolaamaan.
Lapset työntelee innoissaan mönkijällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielujen sympatiaa, miten ihanaa. Ap on selvästikin hyvä, tunteva ihminen, joka kykenee samaistumaan kerrostalo- ja rivitaloasujan todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa empatiaa. Kiitos Ap.
Ei kestä kiitellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielujen sympatiaa, miten ihanaa. Ap on selvästikin hyvä, tunteva ihminen, joka kykenee samaistumaan kerrostalo- ja rivitaloasujan todellisuuteen.
Mielestäni olen hyvä ja välittävä. Minulta riittää sääliä jopa teille.
Ap
En todellakaan. Kun jäämme eläkkeelle muutamme itsekin kerrostaloon.
Ei tuo vaurautta tarkoita. Maaseudulla kammottavia tönöjä ilman mukavuuksia vuokralla.
Lopeta säälisi. Tämä on minulle ainoa oikea paikka. En kestäisi mitään taloa ja sen velvollisuuksia. Ihanaa asua korkealla kaupungin kattojen yllä, ympärillä muita ihmisiä.
Tähänkin ketjuun hiekkatorttu "av" ulkomaanmatkaaja vilosohvi tullut, Onnea teille!
Vilososohvi isänsä rahoilla painaa!
On tosiaan ikävä tämmönen 103 neliön koppero. Montako teillä mahtuu päällekkäin? Tässä 1901 rakennetussa talossa on huonekorkeus 4 metriä eli mitä arvioit?