Kävin tänään markkinoilla ja siellä oli täti myymässä Temu:n tavaraa!
Tunnistin tasan samaksi koska olen juuri käyttänyt paljon aikaa samanlaisten tuotteiden katseluun temu:sta! Kyseessä siis kaulakoru. Temussa sama maksaa 2.19€ täti myi samaa 10€/kpl hintaan. Nauratti että tätäkö tämä nyt sitten on! :D Korujen kanssa kannattaa olla tarkka!
Kyseessä oli siis Suuret Suomalaiset Markkinat :D Useimmat myyjät olivat kumminkin myymässä kotimaista tavaraa. Ostin sieltä käsinneulutut villasukat ja lapaset:)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun temu:sta voi myös ostaa bränditavaraa joka on feikkiä. Esin Fjällräven pipoja oli siellä myynnissä oikein kirjoitettuna, joten jos kirpparilta hankkii niin ei vaan tiedä onko aito vai temukopio.
Siksi merkkitavarat kannattaa ostaa vain uusina merkkiliikkeistä. Niiden arvo poistuu samalla hetkellä kuin tuote on maksettu. Käyttöarvoa lukuun ottamatta tietenkin.
Niinhän Tokmannikin myy tismalleen samaa tavaraa kuin Temu, mutta moninkertaisella hinnalla.
Et käynyt, etkä tunnistanut, vaan luit Iltapaskasta kyseisen uutisen ja kerrot nyt naisen kertomusta omanasi.
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaampia ne on kuin jonkun saatanan mumman iTsE tEkEmÄt.
Olen surullinen puolestasi, koska et ole ikinä saanut mummosi tekemiä villasukkia. 💔
Voi ei!
Ilmoita nyt vaikka aluevirastolle
Teen juuri villasukkia miehelleni. Ihan parasta on kotimainen käsityö. En osta koskaan enää mitään krääsää. Se aika on ohi. Vähän on kaunista.
Ei kiinnostanut, vaikka tästä oli järjestäjää huomautettu