Käytkö laulamassa Kauneimpia joululauluja?
Mulla kyse on melkein jokavuotisesta perinteestä, joka katkesi hetkeksi korona-aikana. Silloin tajusin, kuinka ihanaa on päästä kokoontumaan samaan tilaan laulamaan yhdessä muiden kanssa. Sitä ei mitkään striimatut yhteislaulutilaisuudet voi korvata, vaikka asunkin omakotitalossa jossa voi hoilottaa sydämensä kyllyydestä.ilman että kukaan häiriintyy. Nyt koronan jälkeen olenkin ottanut tavaksi käydä laulamassa kauniimpia joululauluja 2-3 kertaa, koska niistä tulee niin hyvä mieli.
Käyttekö te muut laulamassa Kauneimpia joululauluja?
Kommentit (11)
Vai vielä laulamassa! Välttelen kaikin keinoin, että en kuulisi niitä ollenkaan.
Nauttikaa nyt, vaikka ette yleensä olisi nauttineet joulusta ym. tunnelmoinnista.
Koronan olisi pitänyt opettaa mm. se, että kaikki voi ykskaks muuttua, asiat voivat tulla kielletyksi ja kaikki paikat voivat mennä kiinni.
En käy. Suurin osa ei enää laula kirkossa vaan odottavat, että joku muu laulaa! Tunnelma olematon. Saatan käydä joulukonsertissa,missä ammattiesiintyjät.
Varmaan siellä ulkona taas laulan. Saastaiset tautipesäkkeet siellä sisällä ja minä kun en halua kuolla.
Vierailija kirjoitti:
En käy. Suurin osa ei enää laula kirkossa vaan odottavat, että joku muu laulaa! Tunnelma olematon. Saatan käydä joulukonsertissa,missä ammattiesiintyjät.
Kuulostaa omituiselta. Täällä missä minä asun laulu raikaa aina joka puolelta niin, että tuskinpa joukossa on montaa jotka ei laula.
En oo käynyt, mut nyt menen.
Pitää vaan selvittää missä. Kiitos vinkistä!
Varma tapa hankkia flunssa tai noro jouluksi.
Ei tulisi mieleenkään. Pyrin välttelemään joulua niin paljon kuin mahdollista.
En mielelläni käy kirkossa, eli en.
Paras musiikkivinkki joulutunnelman saamiseksi on Yksin kotona -elokuvan soundtrack. Löytyy Youtubesta.
Kävin ennen, nykyään en enää.