Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä pariisihtessa ruuanlaitto? Meiilä teen molemmille, puoliso vain itselleen.

Vierailija
30.11.2025 |

Olis hyvä, jos samaan hikeen tekisi molemmille, eikä vain itselleen. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään ja ostetaan omat ruokamme, niin erilaiset ruokavaliot ja ruokailu ajat että tämä on paras ratkaisu.

Vierailija
2/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* parisuhteessa

* meillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen tekee vain itselleen, toki sinäkin alat tekemään vain itsellesi. Et ole puolisosi kokki tai palvelija.

Vierailija
4/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kummoiselta tyypiltä. Tee itsekin vain itsellesi ja katso mitä sanoo.

Vierailija
5/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen tota mieltä, että kaipa se on tehtävä jatkossa ihan vaan itselle.

-ap

Vierailija
6/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on makutottumuksiltaan niin äärimmäisen rajoittunut ja epäterveellistä einespaskaa suosiva, että meillä on ihan omat ruoat. Ei toki kovin käytännöllistä kun päivittäiset ateriat tehdään kahteen kertaan, mutta eipä toisaalta joudu passaamaankaan. 

Vierailija
7/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kämppispariskuntia. Kaikki on omaa ja kaikki tehdään vain itselleen. Helpompaa olisi että asuisitte itseksenne. 

Vierailija
8/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sinäkin ihmeessä tekemästä muuta kuin itsellesi.

Mies luultavasti luulee, että nautit kotitöistä ja hänen palvelemisestaan, kun toimit noin.

Vierailija
9/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä kämppispariskuntia. Kaikki on omaa ja kaikki tehdään vain itselleen. Helpompaa olisi että asuisitte itseksenne. 

Usein vaihtoehto tälle on se, että nainen tekee kaikki kotityöt ja mies senkun loikoilee. Kämppispariskuntavaihtoehto on ylivoimaisesti parempi kuin loisiva mies -vaihtoehto.

Vierailija
10/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina ruoat.

Vierailija
11/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannata vain heivata pois tuollainen mies. Itse en kovin pitkään tuollaista jaksaisi katsella. Mieluummin olisin sinkku kuin pahoittamassa mieleni toistuvasti ajattelemattoman käytöksen takia.

Vierailija
12/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokkaa 90% koko perheen aterioista, paistaa pihvit, tekee makaroonilaatikot, paistaa munat ja kokkaa keitot.

Vierailija
13/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kirjoita reseptejä.

Vierailija
14/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tekee. Minä nykyään useammin koska olen jo eläkkeellä ja nautin ruuanlaitosta ja leipomisesta. 

Olisi tosi outoa tehdä vain itselle jos ollaan saman katon alla??

Vierailija
15/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla itsevalittu ruokarajoite? Jos kyllä niin ihan oma syy jos toinen ei halua valmistaa kahta ruokaa.

Vierailija
16/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me asutaankin itsekseen ja 26 vuotta jo onnellisesti yhdessä.

Vierailija
17/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tekee. Minä nykyään useammin koska olen jo eläkkeellä ja nautin ruuanlaitosta ja leipomisesta. 

Olisi tosi outoa tehdä vain itselle jos ollaan saman katon alla??

Ei kaikki pariskunnat asu saman katon alla.

Vierailija
18/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parisuhde, jossa on aina ja poikkeuksetta minun ruoat ja sinun ruoat, eikä koskaan mitään yhteistä syötävää. Tai vaihtoehtosiesti suhde, jossa vain toinen  tekee ruoana ja hankkii raaka- ei ole parisuhde; vaan korkeintaan kaksi mahd. saman katon alla asuvaa kämppistä. 

Sinkkumies 

Vierailija
19/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen lähes kaikki ruoat. Joskus teen kaksikin ruokaa kerralla kun haluan itse jotain mistä mies ei pidä. Ei haittaa yhtään, tykkään ruoanlaitosta.

Vierailija
20/21 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen useimmiten ruoat, paitsi mies grillaa ja tekee kalaruoat.  Minä tyhjennän tiskikoneen, koska olen kyllästynyt siihen, että joka päivä on asitoille keksitty uudet paikat, enkä meinaa löytää mitään.  Mies lataa tiskikoneen ja hoitaa roskat.  Ei näitä ole mitenkään sovittu.  käytäntö on vain vuosien saatossa muotoutunut tällaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi