Osaatteko liikkua rapuissa äänettömästi?
Kommentit (27)
Aina kengät jonkin verran kopajaa 🤭
Osaan, koska elin koko lapsuuteni kerrostalossa.
Osaan, koska en ole aivoton idiootti.
Herkkäuninen vaimo ihmettelee miten tällainen 130-kiloinen karju pystyy liikkumaan niin äänettömästi ettei herää aamuisiin kun lähden töihin. Taidan olla agenttiainesta.
Osaan myös sulkea huoneistoni oven ilman että paiskaan sen kiinni.
Lapsuudenkodin betonirapuissa joo. Oman kodin yli 100 vuotta vanhoissa narisevissa puurapuissa en.
Vierailija kirjoitti:
Me emme osaa.
Tämä viesti on kuin Ultra Bran biisi!
Vierailija kirjoitti:
Me emme osaa.
Satavuotiaissa betonirapuissa ei ääntä synny, ellei sitä aivan tieten tahtoen tarkoituksellisesti synnytä.
Joo, jopa narisevissa puurappusissa. Tullut harjoiteltua.
Liikun äänettömästi kuin ninja rapussa. Naapureille sanon selän takaa päivää ja ne säikkyvät aina. Olen hyvä ja hiljainen naapuri.
Mammatti kolistelee rappukäytävässä!
Meidän rapussa on yksi joka hiipii. Tulee mieleen ettei ole kaikki muumit laaksossa kun ei voi normaalisti kulkea. Korostetun hiljaa sulkee kaikki ovet.
Kyllä. Minulla aina huopatossut repussa sitä varten. ( Mahtaa talopoliisia keljuttaa ;)
Kyllä, koska olen normaali ihminen enkä esim. pirillä käyvä säälittävä nisti kuten yksi asukas tuolla kolmoskerroksessa. Tyyppi kulkee aurinkolasit päässä sateellakin 😂 Ja paiskoo tietty oveaan kuin vähä-älyinen.
Kyllä. En myoskään paiskaa ovea kiinni. Harmi kun omat naapurit eivät osaa olla paiskomatta ovia ja antavat ä päriensä juosta ja ajella potkumopoillaan käytävällä
Melko paljon riippuu rapuista.