Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa jolla lapsia

Vierailija
29.11.2025 |

Lapset asuvat vuoroviikoin isällään. Miksi tai miksi et?

Kommentit (505)

Vierailija
461/505 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. En halua toisen naisen lapsia jalkoihin pyörimään.

Juuri näin, eikä tuossa ole mitään hävettävää.

Vierailija
462/505 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on lapsettomia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuisän tunnistaa hänen rumasta ulkonäöstä, helppo rajata profiileja selatessa.

Vierailija
464/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tuo oikeasti toteutuu..

Ja vielä harvemmin toimii. Eli todellisuudessa ei toimi koskaan.

Tää

Vierailija
465/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin, jos se mies järjestäisi meille riittävästi kahdenkeskistä aikaa. 

Vierailija
466/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat lapsia, omia ja muiden.

Persut rakastaa pikkutyttöjä. Vähän liikaakin 🤭

Vierailija
467/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa aika lohduton tulevaisuus miehelle, jolla on lapsi. Ero ei aina ole vain miehen syy.  Eikä sekään, ettei hän voi asua pienen lapsen kanssa.
Miltä tuntuu lapsista olla taakka vanhempien elämässä. Aina asiat eivät mene, miten toivotaan tai suunnitellaan. Ihmissuhteet ovat vaikea asia ja usean vuodenkin jälkeen voi huomata, että ei haluakaan samoja asioita tulevaisuudelta. 
Toisaalta ymmärrän niitä, jotka eivät halua olla yhteydessä toisen lapsiin, vaikka tosiasia on, että ne kuuluvat pakettiin. Kuitenkin se osoittaa minusta vastuullista isää, jos osallistuu lapsen kasvatukseen.

Siis hetkinen, mitä? Naisten pitäisi alkaa suhteeseen miesten kanssa, joilla on lapsia, jotta lapset eivät tuntisi olevansa taakka isälleen? Ei kai tuota tapahdu muutoin kuin jos isä lapsilleen suoraan ilmoittaa, että isi ei muuten saa pesää sen takia, että te kehtaatte olla olemassa...

Vierailija
468/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos mies tulisi toimeen myös minun lasteni kanssa, eikä miehen lapset kovin pahasti vihaisi minua. Mutta toivoisin, että mies hoitaisi ex puolisonsa kanssa pääasiassa lasten asiat. Voisin kyllä heidän kanssaan touhuta. Jos miehellä olisi kovin monen naisen kanssa lapsia, ja aina olisi suhde päättynyt eroon, epäilisin vähän, onko miehessä joku kovin iso huono puoli, jonka takia kukaan ei hänen kanssaan tahdo pysyä.

Vierailija
469/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jos mies tulisi toimeen myös minun lasteni kanssa, eikä miehen lapset kovin pahasti vihaisi minua. Mutta toivoisin, että mies hoitaisi ex puolisonsa kanssa pääasiassa lasten asiat. Voisin kyllä heidän kanssaan touhuta. Jos miehellä olisi kovin monen naisen kanssa lapsia, ja aina olisi suhde päättynyt eroon, epäilisin vähän, onko miehessä joku kovin iso huono puoli, jonka takia kukaan ei hänen kanssaan tahdo pysyä.

Älä hyvä ihminen tyydy vähään mitä katuisit myöhemmin. Lapsettomia miehiä kyllä riittää ja sinäkin varmasti löydät itsellesi sellaisen. Älä luovuta!

Vierailija
470/505 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
471/505 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska lasten äiti myrkyttäisi lasten mielet minua vastaan ja käyttäisi lapsia kiusanteon välineenä minun ja miehen uudessa suhteessa. Lasten äiti aina soittelisi miehelle lasten varjolla. Mutta jos lasten äiti olisi kuollut, niin sitten lapset eivät minua haittaisi. 

Sellaset uhriutumista varten keksityt uhkakuvat sieltä.

Vierailija
472/505 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten jos kaikilla chad-miehillä on jo lapsia ja vain jämämiehet on lapsettomia?

Minulle yh-mammana kelpaisi hyvin kiltti lapseton jämämies, mieluiten itseäni n. 5 vuotta nuorempi.

Ei kelpaisi. Oksentaisit jo pelkästä näystä.

Vierailija
473/505 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten jos kaikilla chad-miehillä on jo lapsia ja vain jämämiehet on lapsettomia?

Minulle yh-mammana kelpaisi hyvin kiltti lapseton jämämies, mieluiten itseäni n. 5 vuotta nuorempi.

Painat 150 kiloa? Minä en lapsettomana miehenä kelvannut neljän lapsen yyhoolle. Kukahan helvetti tuollaisenkin ä***n huolii.

Kielenkäyttösi jo kertoo, miksi et kelpaa minkäänlaiselle naiselle.

Myötistä vammaisen huo ran itkucopelle 🤭

Vierailija
474/505 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. pidän lapsista mutta ei ole mitään halua äitipuoleksi(kaan)

Vierailija
475/505 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmassakin tapauksessa ongelmia tulee.  Aina joku joutuu sopeutumaan.  Helpommalla pääsee  ilman kumppanin lapsia.    Täytyy laittaa asiat vaakakuppiin, että mikä itselle oleellisinta ja tärkeintä.  

Vierailija
476/505 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Vierailija
477/505 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
478/505 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari asiaa keskustelussa pistää silmään. Osa haluaa olla sille omalle puolisolle olla se ykkönen ja lapset uhkaa tätä ajatusta... kuulostaa jotenkin epäkypsälle ajatukselle ja ymmärrän, jos kirjoittaja 15-vuotias. Ihmisillä on elämässään erilaisia ihmisiä -lapsia,  vanhempia, veljiä, siskoja, ystäviä. Kaikkia näitä rakastaa kukin tavallaan eikä näitä ole pakko arvottaa. Jokainen on yhtälailla tärkeä.

Toinen asia, mikä ihmetyttää, on yhteisen ajan puute. Tai pelko sen puuttumisesta perheellisen ihmisen kanssa. Aikuinen ihminen terveessä päässä ja kropassa hoitaa kyllä työuransa, lapsensa, omat harrastuksensa ja ottaa aikaa parisuhteelle. Jotkut kirjoittajat kuulostavat teineiltä, kun pitäisi koko ajan olla kädestä pitämässä ja sohvalla nyhräämässä. Ihme teinimeininkiä.

Vierailija
479/505 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta äitipuoleksi en alkaisi. Omat asunnot ja tapaamiset pääasiassa miehen lapsivapailla viikoilla. Lapsiviikoilla voisin lähteä mukaan johonkin aktiviteettiin tms tai tulla yhdeksi yöksi hengailemaan lasten kanssa vaikkapa lautapelien tai leffaillan merkeissä. 

Vierailija
480/505 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi