Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa että äiti pesee 13 vuotiaan ja pyyhkii tämän pyllyn?

Vierailija
28.11.2025 |

Kun olin lapsi, äitini pesi minut suihkussa ja pyyhki pyllyni 13 vuotiaaksi asti. Olin siis ihan normaali tyttölapsi, en kehitysvammainen tms. Ihan hyvin olisin itsekin nuo voinut tehdä, mutta äidin mielestä en kuulemma osannut kunnolla. Sentään 13 vuotiaan jälkeen sain tehdä nuo itse. Ei ollut kiva kehittyneenä teininä suihkussa pyllistellä äidille kun pylly pitää pestä. Tämä on valitettavasti ihan totta ja nyt aikuisena tämä on alkanut vaivaamaan ja ällöttämään, todella outoa vaikka kyseessä olikin äiti eikä isä... Onko muilla tuollaisia kokemuksia? Ihan varmasti olisin jo nuorempana nuo osannut itsekin hoitaa, hyi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia.

Pakko ajatella,  että jonkun setämiehen sairas provo tämä.

Vierailija
2/7 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi miten pervoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika outoa. Kun pikkuveljeni syntyi olin 2-vuotias ja oma äitini oli sitä mieltä että olen jo niin iso että osaan hoitaa itse itseni. Hän keskittyi sen jälkeen vain veljeeni.

Vierailija
4/7 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole normaalia.

Pakko ajatella,  että jonkun setämiehen sairas provo tämä.

Joo ymmärrän, mutta ihan oikeasti olen kaksikymppinen nainen jota asia on alkanut vaivaamaan ja haluan että minulle kerrotaan onko tää normaalia :/

Ap

Vierailija
5/7 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku onnistui sitten taas kehittämään äidin perversiosta setämiehen sellaisen.

Vierailija
6/7 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, en kyllä ymmärrä miksi tuon ikäinen ei voisi itse käydä suihkussa tai pyyhkiä. Ylihuolehtivuus?

Vierailija
7/7 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun täällä haukutaan heti pervoksi provoksi, kun yritän hakea vertaistukea enkä tiedä mistä muualtakaan sitä hakea.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme