Oikeistolainen/konservatiivi mies, miksi laitat viestiä naiselle, jolla ihan erilaiset arvot?
Olen deitti-ilmoituksessa kertonut arvomaailmastani, mutta silti ihan vastakkaisten arvojen miehet laittavat viestejä.
Kommentit (10)
Suurin osa vassari/feminatzeista kaipaavat vain miestä, joka osaa näyttää heille kaapin paikan. Naisen luontainen rooli on olla seuraaja ja tukea miestä. Jos mies on tarpeeksi alffa, nainen uskaltaa päästää feminismistä yms. hölyn pölystä irti ja alistua luontaiseen rooliinsa.
Niin ja naisilla ei ole poliittisia näkemyksiä, ainoastaan kopioivat ja esittävät tukevansa sellaisia asioita, joita heidän sosiaalinen piirinsä arvostaa.
AlffaMale29
Niitä kiinnostaa vaan pilde, kannattaa pysyäkin kaukana.
Monesti luulevat voivansa kouluttaa naisen tavoilleen. Vähän sama juttu, kun naiset luulevat voivansa parantaa alkoholistin.
Vierailija kirjoitti:
En halua seurustella kloonini kanssa. Erilaisilta ihmisiltä oppii enemmän.
Uskotko, että suhde toimii, jos toinen on liberaali ja punavihreä, ja toinen konservatiivi ja oikeistolainen?
Koska yllättävän harvassa oikeistolaiset/konservatiiviset naiset, joten niiden miesten on yritettävä saada haaviin vasemmistolainen nainen tai jäävät yksin.
Mulla ihan sama kokemus. Arvelin, etteivät osaa lukea.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vassari/feminatzeista kaipaavat vain miestä, joka osaa näyttää heille kaapin paikan. Naisen luontainen rooli on olla seuraaja ja tukea miestä. Jos mies on tarpeeksi alffa, nainen uskaltaa päästää feminismistä yms. hölyn pölystä irti ja alistua luontaiseen rooliinsa.
Niin ja naisilla ei ole poliittisia näkemyksiä, ainoastaan kopioivat ja esittävät tukevansa sellaisia asioita, joita heidän sosiaalinen piirinsä arvostaa.
AlffaMale29
Sanoi Tumputtaja79 äitin kellarista
En halua seurustella kloonini kanssa. Erilaisilta ihmisiltä oppii enemmän.