Miehenä en halua että naiseni esim. laittaa seksuaalisia kuvia someen tai flirttailee muille miehille
Saati sitten että ravaisi jossain baareissa joka viikonloppu. Mistä tuollaisen naisen voisi löytää?
Puhun nyt sellaisesta kunnollisesta ja siveellisestä naisesta.
Kommentit (49)
Mistä te löydätte noita naisia? Käytätkö maksullisia? Suurin osa naisista on ihan tavallisia. Tietysti jos olet sairaalloisen mustasukkainen niin sellaiselle henkilölle se, että nainen keskustelee jonkun vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa on uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sinulla ei ole oikeutta vaatia naisilta mitään. Naistenoikeudet ovat ihmisoikeuksia.
Mutta naisilla on kuitenkin oikeus vaatia asioita miehiltä? Koska miesten oikeudet eivät ole ihmisoikeuksia?
Nuo liikaa vaativat naiset ovat olemassa vain omassa mielikuvituksessasi. Naiset ja miehet osaavat olla yhtä vaativia, turha on naisia yksipuolisesti syyttää.
Ihan sukupuolesta riippumatta tuollainen käytös on turn off. Jos oma mies pistäisi flirttiviestejä muille naisille tai lähettelisi omakuvia kalsareillaan, niin luulen että se suhde olisi "taputeltu". Kokisin itseni joksikin, johon mies on tilapäisesti tyytynyt parempaa saalista odotellessa.
Naisena en halua, että naiseni tekee ruoaksi maksalaatikkoa tai hankkii koiran. Jyrsijät ok ja voin myös tarvittaessa auttaa niiden hoitamisessa. Ja voin vaikka olla ruoanlaittovuorossa joka päivä, jos sillä estetään naisystävää tekemästä maksalaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Liity uskonlahkoon, siellähän niitä.
Ei kaikki siveät (normaalit) naiset ole uskonnollisia. He ovat aivan tavallisia naisia. Et ehkä sitä ymmärrä kun itse h*oraat ja jaat itseäsi kaikille baarissa harvase päivä.
Kyllä mulla on tollanen nainen ja vahvasti rakastetaan toisiamme.
Flirttailee kyllä mulle ja paljon sekä pukeutuu tahallaan seksikkäästi mun seurassa tai vilauttelee..
Hyvä sinulle, ap! On tärkeää käydä parisuhteen parametrit läpi sellaiseen ryhtyessä.
Mun puolesta vaimo saa revittää p*llua vaikka Facebookissa, jos haluaa. Ei oo multa pois, katson itsekin pokea eikä hän ole moksiskaan. Eri asia sit joku yksityinen viestinvaihto, jossa laitetaan nakukuvia, yms.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sukupuolesta riippumatta tuollainen käytös on turn off. Jos oma mies pistäisi flirttiviestejä muille naisille tai lähettelisi omakuvia kalsareillaan, niin luulen että se suhde olisi "taputeltu". Kokisin itseni joksikin, johon mies on tilapäisesti tyytynyt parempaa saalista odotellessa.
Päinvastoin, sinä olisit tyytynyt tuollaiseen elostelijaan, jota kukaan ei pitkään katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinäkään et käy baareissa kaveriporukassa vaan olet aina vaimon kanssa.
Onko tää jotenkin ihan kamala asia? Vai ootko sellaista "vihaan vaimoani" -sukupolvea?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinulle, ap! On tärkeää käydä parisuhteen parametrit läpi sellaiseen ryhtyessä.
Mun puolesta vaimo saa revittää p*llua vaikka Facebookissa, jos haluaa. Ei oo multa pois, katson itsekin pokea eikä hän ole moksiskaan. Eri asia sit joku yksityinen viestinvaihto, jossa laitetaan nakukuvia, yms.
Kuulostaapa tosi lojaalilta ja terveeltä suhteelta. Ei ole normaalia että toinen keikistelee puolialasti netissä ja toinen katselee toisia ihmisiä puolialasti tai kokonaan alasti netissä. Tuo suhde ei kyllä kauaa kestä. Sinun kannattaisi lopettaa poken katsominen niin et sulattaisi aivojasi sillä että olisi muka normaalia olla aisankannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity uskonlahkoon, siellähän niitä.
Ei kaikki siveät (normaalit) naiset ole uskonnollisia. He ovat aivan tavallisia naisia. Et ehkä sitä ymmärrä kun itse h*oraat ja jaat itseäsi kaikille baarissa harvase päivä.
Tähän ekaan sanoisin vaan, että eivät kaikki uskonnolliset tai "uskonnolliset" naiset myöskään ole mitään siveitä.
Monet naiset ja miehet tekevät kamalia juttuja, vaikka risti olisikin kaulassa tai kävisivät sunnuntaiehtoollisilla näyttäytymässä.
Ja sen miehen ei tule seurata sellaisia naisia, jotka näitä kuvia nettiin laittaa eikä flirttailla muille naisille ja ravata baarissa joka viikonloppu. Kun itse olet kunnioittava kumppaniasi kohtaan niin on todennäköisempää, että se nainen kunnioittaa sinua takaisin.
Miksi itsetuntosi on noin heiveröinen, aapee? Mikä siinä uhkaa sinua tai "miehisyyttäsi"?
Mä pariduin jo 25-vuotiaana. Mutta oli sekin taival löytää mies joka ei halua heti kirjoitella seksijuttuja. Ja seksiä en harrastanut heti vaan vuosien jälkeen! Onneksi mies odotti.
Jaa-a. Vaikka täältä palstalta. Mutta se että ryhtyisin jonkun miehen omaisuudeksi voi tulla sinulle aika kalliiksi xD
Niin ap, katseletko sitten itse vähäpukeisten naisten kuvia netissä tmv? Aikamoinen ristiriita, jos toimit itse niin.
Sinä nyt saat haluta ihan mitä tahansa, ap.
Sori, me ollaan jo varattuja ja yhdessä samankaltaisten kumppanien kanssa.
Kun kukaan ei kuuntele niin tapahtuu hirveitä väärinymmäryksiä joten, turpa kiini ja kuunnelkaan ennen kuin vedätte väärät taikka mitkään johtopäätökset.Viaton asia ja sinä kaivat idiootti jo asetta kun olet niin saata.... idiootti omistushaluinen pas....a.
Tai jos ystävät haluavat sinne, usein tullut lähdettyä mukaan. Loppuvuotena aina ollut kissanristiäisiä ja juhlia.