Sakki opiskelijakortti ei ole vieläkään tullut, tilauksesta 4 kuukautta!
4 kuukautta sitten tilasin sakki ry opiskelijakortin, piti tulla postissa (opiskelen ammattikoulussa). Lisäksi piti toimia opiskelijastatuksen päivittämisessä frank appissa, ei toimi sekään. Olen vaikka kuinka monta kertaa laittanut heille sähköpostia asiasta, ei vastausta!
Vuosia sitten minulla oli ennenkin sakkin opiskelijakortti, tuli nopeasti postissa ja toimi hyvin. Mikähän nyt mättää, alkaneet huijaamaan? Onko muilla tuoreita kokemuksia?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä ihan sama juttu! Sähköpostiin ei vastata ja puhelimessa on yleensä aina sairauspoissaoloviesti! Heihin ei tunnu saavan millään yhteyttä!
Oletko saanut vieläkään opiskelijakorttia tai edes minkäänlaista yhteyttä?
Ap
Itse en ole vieläkään saanut opiskelijakorttia. Eivät vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin. Kortin tilauksesta nyt 5 kuukautta. Minulla on kuitit ostosta todisteena. Aika erikoista, muutama vuosi sitten ei kyllä ollut mitään ongelmia. Mitähän kannattaisi tehdä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole vieläkään saanut opiskelijakorttia. Eivät vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin. Kortin tilauksesta nyt 5 kuukautta. Minulla on kuitit ostosta todisteena. Aika erikoista, muutama vuosi sitten ei kyllä ollut mitään ongelmia. Mitähän kannattaisi tehdä?
Ap
5 kuukautta? Mitä ihmettä? Ota nyt kuluttajansuojaan jo yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos sun koululla on järjestely että opiskelijakortti pitää hankkia Sakin kautta eikä muita vaihtoehtoja ole, niin silloin mene koulun rehtorin puheille että sä et ole vieläkään saanut opiskelijakorttiasi.
Jos sä voit saada opiskelijakortin myös muuta kautta, niin silloin hanki opiskelijakortti muualta, ilmoita Sakille että sä purat heidän kanssaan tekemäsi sopimuksen koska he eivät toimittaneet sun ostamaasi opiskelijakorttia, ja sulla on oikeus saada siitä maksamasi rahat takaisin. Mitään muuta sä et kuitenkaan oikeastaan voi tehdä, koska Sakki ei ole sun oman koulusi oppilaskunta eikä heillä ole kai mitään lakiin perustuvaa velvollisuutta palvella sua. Sun koulullasi ja sun omalla oppilaskunnallasi olisi tiettyjä lakiin perustuvia velvollisuuksia, mutta Sakin velvollisuus sua kohtaan perustuu vain sopimukseen ja sä et oikeastaan voi tehdä muuta kun purkaa sopimuksen.
Jos haluat niin kirjoita sakista Trustpilotiin 1 tähden arvio jossa valitat että he eivät toimittaneet ostamaasi opiskelijakorttia vaikka sä odotit 5 kuukautta.
Hei täällä ihan sama juttu! Sähköpostiin ei vastata ja puhelimessa on yleensä aina sairauspoissaoloviesti! Heihin ei tunnu saavan millään yhteyttä!