Parisuhde seksityöntekijän kanssa
Olen palavasti rakastunut erääseen naiseen. Olen hänen asiakas. Hän on upea nainen, jumalatar. En ole uskaltanut ehdottaa että tapaisimmesiviilissä ja tutustuimme. Hän suutelee minua ja halaa lähtiessäni pois. Seksi on uskomattoman ihanaa. Voisiko hänellä olla tunteita minua kohtaan vai onko taitava näyttelijä? Voisiko suhde toimia kun hän tekee sitä työkseen? Lopettaisiko jos takaisin elintason? Kertokaa jos omia kokemuksia, en pysty elämään ilman häntä, hän on unissani ja mielessäni jatkuvasti. Odotan vaan että pääsen taas hänen luokseen.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksityöntekijätkin ovat ihan normaaleja ihmisiä, jotka joskus ihastuvat ihmisiin. Mutta tuo sinun ihastumisesi vaikuttaa hieman överiltä. Että et pysty elämään ilman häntä??
Silloin kun ihastuu/rakastuu täysillä, tuntuu siltä kuin ei voisi elää ilman sitä toista. Sekä ihana, että raastava tunne samaan aikaan.
Tuskin hän työtään lopettaisi, jos tekee sitä vapaasta tahdostaan ja haluaa ansaita oman elantonsa. Työtä seksityö on siinä missä tahansa muukin työ.
oletko varma ettei hänellä ole jo poika kaveria kotona odottamassa töistä paluuta
Vierailija kirjoitti:
oletko varma ettei hänellä ole jo poika kaveria kotona odottamassa töistä paluuta
En tiedä, ei hän puhu siviilielämästä. Miten voisin lähestyä häntä henkilökohtaisesti. Pelkään että menetän tämänkin mitä on jos loukkaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei hän puhu siviilielämästä. Miten voisin lähestyä häntä henkilökohtaisesti. Pelkään että menetän tämänkin mitä on jos loukkaan häntä.
kysy häneltä suoraan , ottaa vastaan sinut myöhemminkin . olethan hänelle pelkästään maksava asiakas
Kaikki on mahdollista, mutta sinä olet nyt tosi hormonipöllyissä. Hengitä syvään ja rauhoitu
Kunnioitan itseäni sen verran että en voisi harkita suhdetta sellaisen kanssa.
Heillekkin löytyy kyllä joku ovimatto siittäjäksi.
Muuten ryhtyisin, mutta he ovat yleensä tatuoituja ja liian vanhoja minulle.
Olin joitain vuosia sitten töissä tarjoilijana erotiikkbaarissa. Voi niitä joitain reppanamiehiä kun ne ihastuivat stripparityttöihin. Tytöt viettivät miesten kanssa aikaa niin kauan kuin rahaa riitti. Käytiin privaatissa ja ostivat kallita kuohuviinipulloja, joita nauttivat tyttöjen kanssa. Tottakai tytöt viihtyivät heidän kanssaan. Rahaa tuli. Huomenna tytöillä oli toiset asiakkaat. Mutta osa miehistä rakastui ja kuvittelivat löytäneensä elämänsä rakkauden.
Kaikenlaisia ovimattoja liikkeellä.
Kyllä seksityöntekijätkin ovat ihan normaaleja ihmisiä, jotka joskus ihastuvat ihmisiin. Mutta tuo sinun ihastumisesi vaikuttaa hieman överiltä. Että et pysty elämään ilman häntä??