Mitä tapahtuisi, jos seksi ja seksuaalisuus ei enää vaikuttaisi maailmassa?
Poislukien lisääntyminen. Käytännössä seksuaalisuudella ei voisi enää vaikuttaa/manipuloida toisia yksilöitä, eikä se olisi markkinavaltti tai myyvää mainonnassa? Käytännössä se olisi kaikille yhdentekevää. Mikä muuttuisi?
Kommentit (235)
Millä iltapaskat täyttäisivät tyhjät palstatilansa? Nevöhöödien kuolinilmoituksilla vai tähtijuttujen uusintauusinnoilla?
Vierailija kirjoitti:
"Ei mummo. Kukaan alle 40-v ei jaksa täällä roikkua sillä maailmassa on kivojakin asioita."
Eli olet itsekin vanha ja surkea? Okei.
Hyvää sentään että tunnustat 40-vuotiaiden naisten olevan vanhoja ja surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi ihana maailma!
Ok, täti.
Mieti nyt, ei enää naisiin ja LAPSIIN kohdistuvaa seksuaalista häirintää ja seksuaaliväkivaltaa. Ei enää pillunhimoisia deittikumppaneita, ihmissuhteet perustuisivat oikealle yhteydelle. Ei naisia alistavaa p ornoa ja prostituutiota. Paljon parempi ja seesteisempi maailma.
Koko yhteiskunta perustuu miesten kilpailuun naisista. Mies ei voi tarjota naiselle vähempää kuin muut miehet tai putoaa kilpailusta. Pitää olla hieno asunto, koska muilla on tarjota sellainen. Pitää tehdä monimutkaista yhteistyötä muiden kanssa, koska se mahdollistaa tietyn elintason. Jos miehet eivät kilpailisi naisen saamisesta kumppaniksi, he asuisivat itse rakentamissaan yksinkertaisissa majoissa. Yksin. Jos pitää miettiä, haluaisiko mies kuitenkin naisen kumppaniksi jostain muusta syystä, voin vastata lyhyesti että ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Teidän keski-ikäisten naisten Gambianmatkat loppuisivat siihen paikkaan.
Gambiaan tulisi nälänhätä kun maan tärkein tulonlähde tyrehtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos samalla katoaisi parisuhteen kaipuu, elämä olisi helpompaa.
Edelleen: haudassa sinullakin on paljon helpompaa eikä ketään ole välittömästi vieressä.
Ai että seksiä harrastamattomien naisten pitäisi tehdä itsemurha?
Melko paksua puhetta inceliltä.
haudassa eivät mopopojat päristele, ei kukaan koskettele, eivätkä miehet tuijottele.
Heivataan kaikki urospuoliset nuorista vanhoihin hautaan niin poistuu kerralla kaikki ongelmat. 😊
Mua hämmentää tässä ketjussa nyt lähinnä että miksi jotain yläkouluikäistä vesseliä provosoi näin paljon tämä aihe. Ei kuulosta ihan terveeltä että lapsi on ihan hiilenä kun joku omaa äitiä vanhempi nainen sanoo ettei ole kiinnostunut seksistä. Ja eikö nyt ole normaali koulupäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mummo. Kukaan alle 40-v ei jaksa täällä roikkua sillä maailmassa on kivojakin asioita."
Eli olet itsekin vanha ja surkea? Okei.
Hyvää sentään että tunnustat 40-vuotiaiden naisten olevan vanhoja ja surkeita.
🥱🥱 Menehän jo veeti aamupalalle, äitykkä voi varmaan taas laittaa voikkuleipiä ja maitukaakkaota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: haudassa sinullakin on paljon helpompaa eikä ketään ole välittömästi vieressä.
Ei ole kyse siitä, ettenkö haluaisi parisuhdetta. Pikemminkin siitä, että olisi vähemmän tuskallista olla ilman, jos ei edes haluaisi koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, ettenkö haluaisi parisuhdetta. Pikemminkin siitä, että olisi vähemmän tuskallista olla ilman, jos ei edes haluaisi koko asiaa.
Hautakommentoija saa itse olla vaikka kymmenen kanssa yhtä aikaa parisuhteessa, minulta se ei ole pois.
Mutta kun seksi nyt kuitenkin vielä vaikuttaa maailmassa, niin aiotteko te palstan muijat saada tänä viikonloppuna kyrpãã vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun seksi nyt kuitenkin vielä vaikuttaa maailmassa, niin aiotteko te palstan muijat saada tänä viikonloppuna kyrpãã vai ei?
Ai ai,, tällaisia kommentteja seuraa välittömästi naisten homottelu.
Elämä olisi kuin leikatuilla eläimillä. Ruoka ja muut vaistot ohjaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikoisin? Asia on vibraattorilla nopeammin ja varmemmin hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Mua hämmentää tässä ketjussa nyt lähinnä että miksi jotain yläkouluikäistä vesseliä provosoi näin paljon tämä aihe. Ei kuulosta ihan terveeltä että lapsi on ihan hiilenä kun joku omaa äitiä vanhempi nainen sanoo ettei ole kiinnostunut seksistä. Ja eikö nyt ole normaali koulupäivä?
Surkeintahan tässä ketjussa on se, että on hyvin mahdollista, että kyseessä on vain teinisti käyttäytyvä täysi-ikäinen. Voi ihan yhtä todennäköisesti olla 22v juuri omilleen muuttanut, tai 44v jo elämäänsä kyllästynyt. Työtä tai koulupaikkaa tuskin on, ja ainoat sosiaaliset kontaktit ovat netissä. Koska ei kukaan onnellista ja täyttä elämää elävä jaksa provoilla jossain vauvapalstalla aikaisin arkiaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Kerro välillä mikä sinua ei hämmennä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki keinotekoinen putoaisi pois. Eli turha treenata takapuolta tai laittaa jotakin irtoripsiä jne.
Estetiikan tarve ei liity seksuaalisuuteen, vaikka seksihomornit vaikuttavatkin sen ilmentämiseen
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua. Mutta en ole ollut koskaa kiinnostunut seksistä. Olen tavannut elämässäni vain 1 miehen, joka herätti minussa seksuaalista kiinnostusta ja sen jälkeen kun panin häntä se myös loppui, ei siksi että seksi olisi ollut huonoa vaan koska hän oli suhteessa ja hän alkoi ällöttämään minua sen vuoksi mitä teki tyttöystävälleen. Kiinnostukseni on pitkälti sidoksissa henkilön moraaliin ja kokonaisuuteen ihmisenä ja suurin osa miehistä ei todellakaan läpäise seulaa, koska ovat persläpiä.
Vierailija kirjoitti:
En aio, ei kiinnosta. 😊 Masturboida saatan jos aikaa jää, mutta en kyllä välttämättä ehdi, kun ajattelin koko viikonlopun pelata videopelejä.
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt ensin itse, kun kerta aloititkin! Tekeekö mieli mustaa suonikasta tänä viikonloppuna?
haudassa eivät mopopojat päristele, ei kukaan koskettele, eivätkä miehet tuijottele.