Mitkä ovat suurimmat elämääsi rajoittavat tekijät?
Minulla voimattomuus, väsymys ja olematon stressinsietokyky. En myöskään ole millään muotoa kunnianhimoinen tai tavoitteellinen.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Työ ja perussairaus. Työn takia ei ole riittävästi vapaa-aikaa, perussairauden takia pitää suunnitella kulkemiset tarkasti.
Diabetes ?
Omat epävarmuudet ja väsymys. Mikään ulkoinen tekijä ei varsinaisesti ole minulle rajoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä: talvi, typerä vaimo ja työhön leipääntyminen.
Taidan vaihtaa maata eli muuttaa Suomesta pois. Töitä kyllä on.
Mut hei! Kai vaimosi on sentään kaunis? Ethän unohtanut,mikä on tärkeintä.
On se kaunis, mutta se nyt ei ole kaikilla 1. prioriteetti. Jotain älykästä keskusteluakin haluaisi, mutta se ei siltä luonnistu.
No et se sinäkään mitenkään älykäs ole jos olet pariutunut naisen kanssa jossa on piirre jota et voi sietää - kai siksi kun se muistuttaa sinua omasta typeryydestäsi - ja vielä jatkat suhteessa vaikka olet identifioinut ongelman. :D
Pahin rajoite on avioliitto. Ei enää saa naida kaikkia kiimaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kaunis, mutta se nyt ei ole kaikilla 1. prioriteetti. Jotain älykästä keskusteluakin haluaisi, mutta se ei siltä luonnistu.
Siinä tapauksessa olen pahoillani puolestasi. Tiedän ehkä jotain siitä,miten turhauttavaa on yrittää keskustella hölmöksi paljastuvan kumppanin kanssa. Onnea muuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa olen pahoillani puolestasi. Tiedän ehkä jotain siitä,miten turhauttavaa on yrittää keskustella hölmöksi paljastuvan kumppanin kanssa. Onnea muuttoon.
Miten se hölmöys voi paljastua vasta avioliitossa? Ettekö te puhu niille seurustelukumppaneille ennenkuin sanotte tahdon? Tyhmä kun ei voi piilottaa tyhmyyttään esittämällä viisasta jos se kuuntelija on oikeasti viisas. Tyhmä voi vakuuttaa vain toisen tyhmän esittämällä viisasta.
MS-tauti ja sen oireet.
En jaksa tehdä mitään, joka paikkaan sattuu ja liikkuminen on vaikeaa. + Satunnaiset ohimenevät tuntohäiriöt, näköhäiriöt ja halvaantumiset. Ohimenevä tarkoittaa, että ne kestävät 1-10 viikkoa.
Kyllähän tämä on sopeutumista vaatinut.
Tässä ketjussa ei ole yhtäkään oikeaa rajoittavaa tekijää. Jännittävää tämä uhriutuminen ja ajatusvinoumien määrä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei ole yhtäkään oikeaa rajoittavaa tekijää. Jännittävää tämä uhriutuminen ja ajatusvinoumien määrä.
No eikö ajautusvinouma juuri ole rajoittava tekijä?
Itsekäs, omistushaluinen äiti, joka estää muuttamasta kiristämällä. "Ja jätät minut yksin".
Miehen eläkkeelle pääsy vasta 4v kuluttua.
Vasta sitten pääsemme muuttamaan lopullisesti pois Suomesta. Itse tuolloin jo 70v mutta asun jo nyt lähes puolet vuodesta ulkomailla
Crps, menieren tauti ja näistä johtuva työkyvyttömyys. Se, että olen eläkevakuutusyhtiön mukaan täysin työkykyinen. Köyhyys, josta ei ole ulospääsyä.
Krooninen veemäinen sairaus, rahattomuus, yksinäisyys. Itkettää vaan.