Tarkoittaako korkkarit kattoon jotain sexuaalista, ah ah?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aina tarkoittanut tuota Kaija Koon biisissä, joka kertoo naisen seksuaalisuuden vapautumisesta.
Et siis ole kuunnellut sanoitusta.
Termi korkkarit kattoon on tarkoittanut aina reipasta juhlimista ja tanssimista, hauskan pitämistä.
Mut miten ne korkkarit on silloin ylhäällä? Mun mielestä sexittely selällään on parempi selitys.
Terveisin miesfeministi
Kaikki ei tanssi jalkoja lattiassa laahaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aina tarkoittanut tuota Kaija Koon biisissä, joka kertoo naisen seksuaalisuuden vapautumisesta.
Se olisi vaan parempi pysytellä jalat ristissä: kannattaisi ajatella yhteiskuntaa ja kokonaisuutta.
Ehkäisy on keksitty. Ja antibiootit.
Puhun moraalista.
Ai, naisen moraali on huono jos tykkää seksistä? Tervetuloa 1800-luvulle.
Myös varsin iso osa naisista ja feministeistä valittaa siitä kun miehet ovat seksin perässä, mikä on varsin outoa, koska valtaosan miehistä tulee itse olla aloitteellinen saadakseen seksiä. Silti nämä naiset ja feministit voivat vakavasti kannattaa nais
Seksuaalinen vapaus tarkoittaa naisen oikeutta nauttia seksistä, ei vain olla kohde tai raiskattu. Se ei ota kantaa ns. vapaaseen seksiin, josta nyt puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi vaan parempi pysytellä jalat ristissä: kannattaisi ajatella yhteiskuntaa ja kokonaisuutta.
Puhun moraalista.
Miten moraali tähän liittyy?
Seksuaalimoraali on keskeinen osa sivistynyttä kulttuuria. Että on rajoja käytökselle koska rajattomuudesta seuraa monenlaisen onnettomuuden lisääntymistä.
Ei seksipositiivisuus tietenkään tästä mitään puhu, se on kehitetty täydeksi vastateesiksi seksuaalietiikalle: seksistä voi tämän mukaan seurata ainoastaan nautintoa ja muita hyviä asioita kuten mielialan kokoamista.
Vierailija kirjoitti:
Tää on miesincelit täydellinen biisi sen kaikenhuuhtovan naisen kaipuun voittamiseen.
Kuvittele semmonen kaijakoon näkönen tukeva mamma tanssimassa. Sit saat sen humalassa kotiin ja kuorittua ne liian pienet vaatteet pois.
Se hikinen pullukka röyhtäilee laskuhumalaansa pois ja joka läskipoimun alta puskee hautuneen hien tuoksu. Se on paha jo "vyötärön" yläpuolella, odotas kun levität kankkuja. Huh, mitä löylyä!
Siitä sit sildenafiili poskissa jyskyttäen yrität olla maailmanmiestä ja antaa suikkii, vessapaperinjämiä syljeskellen.
Ei oo pikkujätkien hommaa.
Kikkelissä värähti lukiessa.
Terveisin miesfeministi
Korkkarit kattoon on railakasta biletystä tanssin merkeissä.
En ole koskaan ajatellut tuota rivona ilmaisuna. Voihan ne korkkarit vaikka heittää sinne kattoon hiertämästä ja menoa hidastamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Termi korkkarit kattoon on tarkoittanut aina reipasta juhlimista ja tanssimista, hauskan pitämistä.
Mut miten ne korkkarit on silloin ylhäällä? Mun mielestä sexittely selällään on parempi selitys.
Terveisin miesfeministi
Harvoin näkee keski-ikäisiä mammoja vetämässä cancania yökerhoissa.
Terveisin miesfeministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun moraalista.
Myös varsin iso osa naisista ja feministeistä valittaa siitä kun miehet ovat seksin perässä, mikä on varsin outoa, koska valtaosan miehistä tulee itse olla aloitteellinen saadakseen seksiä. Silti nämä
Eikö tätä ole nyt jauhettu jo vähintään 50 vuotta, mikä tässä oikein maksaa?
Kaikki alkavat olla jo täysin kyllästyneitä naisen oikeuteen nauttia. Mitä tämä on ratkaissut, ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin miesfeministi
Terveisin miesfeministi
Otatkohan sinä tuon ilmauksen liian kirjaimellisesti?
Jokainen tietää, mitä esimerkiksi ilmaus "perseet olalle" tai "matti kukkarossa" tarkoittaa, mutta jotkut ymmärtävät nuokin kirjaimellisesti ja sitten ihmettelevät, että eihän se ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin miesfeministi
Terveisin miesfeministi
Edelleen ihan hauska kielikuva ei-muodollisesta tanssillisesta liikehdinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin miesfeministi
Eikö sulla ole muuta mielessä. Tyypillinen Mies sä oot et mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun moraalista.
Myös varsin iso osa naisista ja feministeistä valittaa siitä kun miehet ovat seksin perässä, mikä on varsin outoa, koska valtaosan miehistä tulee itse olla aloitteellinen saadakseen seksiä. Silti nämä
Jotta seksistä voi nauttia, tulee sitä harrastaa, jolloin seksin harrastamiseen pyrkiminenkin pitää sallia, kuten toin esiin. Sekös on kuitenkin osalle naisista ja feministeistä kova paikka hyväksyä sitä miehille. Näköjään et itsekään hyväksy miesten seksin tavoittelua. Seksin tavoittelun hyväksyminen on oleellinen osa seksuaalista vapautta eikä mitään vapaata seksiä. Olet sekoittanut asiat.
Terveisin miesfeministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin miesfeministi
Terveisin miesfeministi
Edelleen ihan hauska kielikuva ei-muodolli
Surkea kielikuva tanssille, mutta oiva naisen selällään sexittelylle biletyillan jälkeen.
Terveisin miesfeministi
Vierailija kirjoitti
Korkkarit kattoon kyllä tarkoittaa että pidetään hauskaa niin kovaa että loppuillasta ollaan selällään ilman housuja pitämässä hauskaa ja ne korot osoittaa kattoon
Korkkarit kattoon = vedetään kännit ja mennään panemaan
Toinen sanonta mitä aina välillä saa ihmetellä kun ihmiset käyttää ihan pokkana on se että joku homma menee reisille. Sehän tarkoittaa sählättyä seksisuoritusta jossa siemensyöksy ei päädy sinne minne pitäisi vaan naisen reisille.
Mitä naisen kannattaa sipaista korvan taakse että miehet tykkää? Vastaus: Nilkkansa.
(Tuohan oli aikoinaan Hesarin pakinoitsijan Pirkko Kolben vitsejä.)
Laita korkkarit jalkaan ja sitten nostat ne kattoa kohti. Ihan kokeellista tutkimusta. Vaihtoehtoisesti otat korkkarit jalastasi ja heität kattoon. En muuten ole ikinä tykännyt Kaija koon esiintymisestä enkäbiiseistä.