Olet mitä syöt
Kommentit (174)
Grillikausi alkaa taas jutilla ensikesänä ja silloin vedetään tupla-annokset.
Mitä tuo Mandi Mai tekee työkseen. Kynsiksi oli tehty tekokynnet, joissa kokopitkä aihio. Miten noilla kynsillä pestään lapsen perse. Tai miten pyyhitään oma perse. Rakennekynsiä olen ennenkin nähvyt, mutta en tollaisia, että jätetään lyhentämättä tuo tötterö. Oli kuitenkin mies ja 2 lasta. Varmaan mies tekee kaiken ja tämä 24-vuotias rouva keskittyy somettamiseen.
Kuinka epäterveellinen tämän Manimainkin ruokavalio on! Ja näyttää hoikalta ja hehkeältä. Mä syön mielestäni terveellisesti eli paljon kasviksia enkä juo kuin vettä janojuomana jne. En sipsejä, en karkkia. Silti olen kuin ryhävalas. Ikää tosin on jo 52v.
Vierailija kirjoitti:
Jo valmiiks hyvin toimeentulevat julkimot saa tuhansien eurojen arvosta testejä, konsultaatiota ja yksilöllistä neuvontaa. Useimmat silti unohtaa ohjelman jälkeen kaiken ja jatkaa samalla epäterveellisellä linjalla.
Samat, yksinkertaiset ohjeet tuo antaa kaikille. Terveyskeskuksessa voi käydä mittauttamassa veriarvot.
Vierailija kirjoitti:
Mandimai, mitä hittoo? En olisi uskonut näkeväni tuollaista pöytää häneltä? Onko joku vitsi?
Mitä hän syöttää lapsilleen?? Onhan heille pakko valmistaa kunnollista ruokaa, miksi ei itse syö samaa?
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämmönen Mändi? En oo kuullukkaan. Onks nää niitä nykyajam "somevaikuttajia"? Kaikesta sitä voi elannon pierasta nykyään.
M49
Haista sinä juntti paska
Vierailija kirjoitti:
Kuinka epäterveellinen tämän Manimainkin ruokavalio on! Ja näyttää hoikalta ja hehkeältä. Mä syön mielestäni terveellisesti eli paljon kasviksia enkä juo kuin vettä janojuomana jne. En sipsejä, en karkkia. Silti olen kuin ryhävalas. Ikää tosin on jo 52v.
Mee hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämmönen Mändi? En oo kuullukkaan. Onks nää niitä nykyajam "somevaikuttajia"? Kaikesta sitä voi elannon pierasta nykyään.
M49
Haista sinä juntti paska
Hyppää sinä junan alle valis.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut, katsoitko vatsaa.
Laiha läski.
Kuurin loputtua oli kevyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mandimai, mitä hittoo? En olisi uskonut näkeväni tuollaista pöytää häneltä? Onko joku vitsi?
Mitä hän syöttää lapsilleen?? Onhan heille pakko valmistaa kunnollista ruokaa, miksi ei itse syö samaa?
Jääkaapissa pari Piltti purkkia. Ei niillä kahta lasta ruokita. Ehkä lapsille oli oma ruokakomero. Näytti jotenkin lavastetulta nuo sen syömiset.
Mandimailla ollut aikoinaan anoreksia. Aika rohkeaa ottaa mukaan ohjelmaan syömishäiriön läpi käynnyt. Mutta kyllä tuo nykyinenkin ruokvalio vaikutti häriöltä sipseineen ja herkkuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ollut, katsoitko vatsaa.
Laiha läski.
Kuurin loputtua oli kevyempi.
Ainakin oli kuurin loputtua terveempi. Siinä alussahan hän sanoi että jos on jossain työmatkalla tms, ei voi syödä mitään koko päivän aikana kun siitä saattaa seurata vessaralli. Tyypillistä IBS:ssä, ja ihan kamalaa. Onneksi Mandimai sai herätyksen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten Pipan laihtuminen tai sairaus liittyy tähän ohjelmaan. Hän tuo ihan hyvää lääketieteellistä faktaa pöytään. Mutta kieltämättä ei hän kovin hauska tai viihdyttävä ole! Kuka teidän mielestä sopisi tähän hyvin juontajaksi?
Pippa on oikeasti hauska, olen ollut kuuntelemassa hänen luentoaan joskus, ehkä ottaa tässä "lääkäriroolin" ja koittaa vähän pelotella. Minusta hän on uskottava juontaja nimenomaan ammattinsa ja kokemuksensa myötä. Vappu Pimiä tai Anni Ihamäki ei sopisi tähän ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Mandi Mai tekee työkseen. Kynsiksi oli tehty tekokynnet, joissa kokopitkä aihio. Miten noilla kynsillä pestään lapsen perse. Tai miten pyyhitään oma perse. Rakennekynsiä olen ennenkin nähvyt, mutta en tollaisia, että jätetään lyhentämättä tuo tötterö. Oli kuitenkin mies ja 2 lasta. Varmaan mies tekee kaiken ja tämä 24-vuotias rouva keskittyy somettamiseen.
Eihän hänellä ne kynnet olleet lasta käsitellessään, eikä juuri muutenkaan. Taisivat yhdessä haastattelukohdassa vain olla. Ei pidä vetää noin suoria johtopäätöksiä etenkin, kun olet väärässä.
Minusta Mandi oli oikein herttaisen oloinen, eikä ollut sellainen lässyttäjä ja myöntelijä. Sanoi suoraan mistä tykkää ja mistä ei. Kertoi miten asiat ovat. Tykkäsin kovasti.
Tässä myös nähtiin se, että jos ihminen syö esim. karkkia, ei siihen heti tarvitse yhdistää mitään sairauksia, kuten jotkut luulevat. Mandinkin koetulokset olivat erinomaisen hyvät vaikka oli vuosia syönyt vain herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten Pipan laihtuminen tai sairaus liittyy tähän ohjelmaan. Hän tuo ihan hyvää lääketieteellistä faktaa pöytään. Mutta kieltämättä ei hän kovin hauska tai viihdyttävä ole! Kuka teidän mielestä sopisi tähän hyvin juontajaksi?
Miksi pitäisi olla hauska ja viihdyttävä? Hän kertoo vaan faktat.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun klaukkalan cittarissa palvelutiskillä oli kuumaa mustaamakkaraa myynnissä oli Juti siellä kytiksellä, oikeesti joka kerta.
No sehän on ihan parasta ja se pitää saadakin kuumana, niin ettei sitä ole jäähdytetty välillä. Tammelan torilta kun ostaa suoraan Tapolan vaunusta ah, se on ihan parasta. Rapea kuori. Harvinaista herkkua monessa muussa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hänellä ne kynnet olleet lasta käsitellessään, eikä juuri muutenkaan. Taisivat yhdessä haastattelukohdassa vain olla. Ei pidä vetää noin suoria johtopäätöksiä etenkin, kun olet väärässä.
Minusta Mandi oli oikein herttaisen oloinen, eikä ollut sellainen lässyttäjä ja myöntelijä. Sanoi suoraan mistä tykkää ja mistä ei. Kertoi miten asiat ovat. Tykkäsin kovasti.
Tässä myös nähtiin se, että jos ihminen syö esim. karkkia, ei siihen heti tarvitse yhdistää m
Joo ei tarvi yhdistää sairauksia silloin kun ikää on 24 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapissa pari Piltti purkkia. Ei niillä kahta lasta ruokita. Ehkä lapsille oli oma ruokakomero. Näytti jotenkin lavastetulta nuo sen syömiset.
Kyllä hän kertoi laittavansa lapsille ruokaa ja miettivänsä joskus miksei itse voisi syödä sitä samaa. Tuskin 3 vuotias enää Pilttejä syö, nehän ei maistu millekään.
Edellä yksi kirjoitti: joo ei tarvi yhdistää sairauksia silloin kun ikää on 24 vuotta.
No eipä tarvitse muutenkaan. Olen itse jo yli 60-vuotias ja täytyy sanoa, että olen vuosia syönyt myöskin - jos en nyt aivan Mandin tavoin - niin ei paljon puutukaan. Mitään sairauksia minulla ei ole, ei edes sitä mahakipua. Olen hyvässä kunnossa, liikun paljon, ihokin on hyväkuntoinen jne. Eipä ole karkit ja muu makea vaikuttanut sairastuttavasti.
Niin ja olen 170 cm, paino 55 kg, joten ylipainoa ei ole. Just sopiva.
No mä en tarvinnut mitään näistä, vaan ihan työttömänä tein elämäntaparemontin. Tulee halvemmaksikin, kun ei tarvitse ostaa niin paljon ruokaa. Ihan peruslautasmallilla mennään ja sen kyllä pitäisi olla kaikille peruskoulun käyneille tuttu.