Elisan laskutuksesta varoitus
Vaihdoin kesällä puhelinliittymää Elisalta pois.
Marraskuussa poistin Elisan e laskuttajista kun ei ole heinäkuun jälkeen ollut heille sopimusta. Eikä ole enää tullut laskuja kuukausiin.
Elisapa lähettää nyt Marraskuun lopussa laskun yhdeltä päivältä (siirtopäivältä), jonka summa on euton ja paperilaskusta pitää nyt maksaa 5 euroa.
Hienoa Elisa. Tällä tavalla sitoutatte entiset asiakkaat muiden operaattoreiden asiakkaiksi ikuisesti.Teidän laskutuksen hitaus ei pidä olla asiakkaan ongelma. Harmittaa siis tuo kallis paperilasku.
En sitten tiedä onko tämä joku kiusaamislasku. Sieltä soitteli joku nettiyhteyden myyjä ja löin lopulta pikku neidille luurin korvaan kun ei osannut kertoa asiaa lyhyesti. Olin pahasti kiinni muissa asioissa.
Eipä tarvii Elisalle ainakaan vaihtaa kun nettiliittymä on katkolla alkuvuodesta 😁
Varokaa kun vaihdatte liittymää.
Varokaa kun vastaatte Elisan myyjille.
Varokaa Elisaa.
Kommentit (4)
No mikset sitä vitosta maksanut silloin kun maksoit laskun ? Olen kerran siirtänyt Elisan laskua ja siinä luki selvällä Suomella että eräpäivän siirto maksaa viisi euroa, maksoin sen heti laskun kanssa, ei ole jälkeenpäin kuulunut mitään
Otan osaa T Elisan asiakas On kyllä outo noiden laskutus, tekoäly paukuttelee vääriä osotteita ja ihmeen viivästyskorkoja vaikka lasku maksettu ajallaan ? Rahanahne paska huijariyritys !
Ja minä siis laitan kaikki huonot asiakaskokemukset nettiin muidenkin luettavaksi. Se on paras palaute pskasta toiminnasta. Ap