Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän värejä löytyy Benettonin perustrikoo paidoissa juuri nyt?

19.04.2007 |

Onkos kukaan käynyt viime aikoina Benettonilla? Lähinnä pojalle kaipaisin muutamia perustrikoopaitoja pitkä- ja lyhythihaisina, mutta mietin että mitähän värejä noissa on juuri nyt tarjolla. Itse kun ei paikalle pääse,vaan jonkun " agentin" apuun on turvauduttava ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin itse turkoosin pitkähihaisen. Muita oli vihertävänharmaa, tummansininen, joku vihreä taisi olla ja ruskea. Saattoi olla muitakin, mutta en nyt muista. Lyhythihaisina oli pirteitä, kahta erilaista oranssia ja punainen. Olikohan myös keltainen. Nämä tosi puhtaita perusvärejä. Oli siellä varmaan näitäkin muita, mutta noihin oransseihin itse ihastuin. Meillä on täällä aika pieni Benetton, joten jossain isommassa liikkeessä on varmaan enempikin.

Vierailija
2/4 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kirjoittaa,mutta olen vaan ollut super väsynyt ja se on jäänyt! Kirjoittelen myöhemmin...käyn ehkäpä huomisissa keskustassa, joten voin tsekata Benettonin paitojen tilanteen niin Benettonin omas liikkees kuin Stockallakin :)

Ai niin ja sitä MamEco liinaa voin ihan suositella. Itse en kyllä ihan vauvaa osannut kantaa, mutta nykyään ipana kulkee nätisti liinassa aina tarvittaessa. Yhden sidonnan osaan, mutta se riittää vallan mainiosti :) Voin suositella tuota liinaa, mutta minulla ei kyllä ole kokemuksia mistään muusta liinasta, että maailma voi olla täynnä parempiakin ;) Hyvä tuo silti on ollut, vaikka en nyt liinailuun ole hurahtanutkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eilen ainakin lyhythihaisissa poikien paidoissa mm. lime, vaalea lähinnä beige, punainen, oranssi, vaaleansininen, turkoosi, vihertävä, valkoinen, musta...oli jotain muitakin. Nämä muistui mieleeni. Nämä paidat siis koossa XXS-L. Pienemmistä koosta en osaa sanoa värimaailmaa.

Vierailija
4/4 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin mennä pojan vaatekaapille ja miettiä minkä värisiä paitoja kaivattaisiin, tykkään niin noista benettonin paidoista kun ovat niin simppelin yksinkertaisia ja helppo yhdistää eri alaosiin :)

No hätä angelinako, kirjota kun ehdit ja jaksat :) Täytyy miettiä noita benettonin värejä, miten sitä osais valkata vaan pari paitaa ;) Tuo MamEco on meillekin nyt tulossa joten kokeillaan...toivottavasti osoittautuu hyväksi ja opin liinaa käyttämään.

Kävin muuten benettonin sivuilla eilen

www.benetton.com

ja siellä oli kiva puna-valkoraidallinen (alareunassa tummansinistä) neulehuppari pojille...tietääkö kukaan löytyyköhän tuota suomen benettoneilta? ja jos löytyy niin muistaako kukaan hintaa ja missä koossa löytyy...pitikin taas käydä katsomassa ja ihastua... ;)