Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stokkalla jotain mitä erityisesti kannattaisi ostaa lapsille -

26.02.2008 |

mietin vaan keksisinkö niille kantiskupongeille jotain käyttöä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea suositella mitään, kun a) ei tiedä minkä ikäiselle etsit ja b) mitä te tarvitsette, mutta yritetään silti ;-)

Itse ostaisin jotain, jota on tosi vaikea löytää alesta tai jotain mitä on tähän aikaan vuodesta vaikea löytää alennusmyynnistä. Tämmöisiä tulee mieleen:

* kurikset (siellä on nyt sitä ruskeaa uutuusväriäkin)

* Johan villaiset alusvaatteet (ihoa vasten puuvillaa, pinnalla villaa, ihan trikoon paksuisia kuitenkin) jo ensi talvea varten - jos nyt silloinkaan talvea tulee...

* kengät (jotain kesäkenkiä on jo tullut ja osa on jo mennytkin, ehkä gorekenkiä itse kurkkaisin, siellä on ainakin ollut SuperFitin gorekenkiä, jotka on sellaiset lenkkarin ja kävelykengän risteytys ja sitten Addun goreja, jotka ovat HPn jäämiä, joten hinnat jo valmiiksi edulliset ja jos etusetelin hyödyntää, niin saa goret tosi edulliseen hintaan)

* välikausihanskat (esim. Reimatecin hanskat ovat nyt tulleet)

Itse en ainakaan usko, että noita kuriksia, villavaatteita löytyy koskaan mistään alesta ainakaan kovin helpolla ja välikausihanskojakaan harvoin tähän vuodenaikaan.

Itse käytin yhden seteleistä Seppälän puolella, siellä oli minusta kivoja takkeja sekä tytöille että pojille.

Vierailija
2/2 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kenkävinkistä, katse kaappiin paljasti että vk-kenkiä on tarvis ainakin ja nuoremmalle vk-haalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla