Lue keskustelun säännöt.
naisen orgasmiherkkyys
26.11.2025 |
Onko millassii huomioita miehet vakikumppanista yhdynnässä piykässä suhteessa? Saavuttaako nainen orgasmin kuten nuorempana vallattomina aikoina?onko millaiset stressihetket rai persoonan piirteet vähentäneet orgasmeja, vai vain ikä.Pystyykö irrottautumaan miten ja henkisesti olemaan mukana? Ja..en ole orgasmikeskeinen, tuntuu vain että kun kumppani saa sen vain suulla tehtynä intiimiys on kadonnut, sellainen rauhallinen läsnäolo.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mitä nyt vaimo itse on asiasta sanonut, niin joskus kolmekymppisenä oli aina hetivalmis, mutta vaikka nyt 50+ kestääkin hetken päästä vauhtiin, niin orgasmit sitten ovatkin paljon nautinnollisempia, syvempiä ja pidempiä. Hän ei suuseksistä välttämättä välittäisi, mutta ottaa vastaan kuitenkin koska tietää, että se on olennainen osa sitä vauhtiin pääsemistä. Itse kyllä tykkään antaa, ja enemmänkin antaisin jos saisi.
Häveliäs hän on aina ollut, mutta vuosien varrella vähän oppinut siitä päästämään irti, kun olen antanut siedätyshoitoa vaivaan (päästyäni ensin irti omasta häveliäisyydestäni).