Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tuttavuus, alistuva mies.

Vierailija
26.11.2025 |

Olen erittäin hellä ja rakastava nainen, olen kuitenkin aina tavallaan tajunnut että olen myös monella tapaa määrätietoinen ja voimakas, en voi sietää makuuhuoneessa minuun kohdistuvia altistavia otteita edes leikkinä. 

Olen tavannut nyt ihanan miehen, hän on empaattinen ja hyvännäköinenkin, vaikka en sitä edes pidä minään kriteerinä, hyvä luonne riittää. 

Haluaisin asiallisia neuvoja kuinka alistaa miestä ilman mitään kliseitä, en ole missään nimessä sadistinen. Huomasin aiemmissa suhteissa että saatoin huomaamattani työntää miehen voimakkaasti seinää vasten heti eteisessä kun hän tuli kotiin ja halusin suudella. Nyt mietin voisiko tällaista viedä astetta pidemmälle ja heti komentaa esim. housut pois ja maahan pyllistelemään jo eteisessä. Sopisiko tuohon hetkeen pieni piiskaus? Ja sitten peli seis, housut takaisin ja kahvittelemaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? 

Mies siis janoaa dominan käsittelyä. Voisiko sellaiset miehet vastata minulle joilla kokemusta ja jotka haluavat alistua? Mistä asioista pidätte eniten? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä ja rakastava wanharouva Tyhjäpää!

Vierailija
2/2 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä siltä mieheltä mistä juuri hän tykkää. Mahdollisuuksia on niin monia, ja jotkut tykkää kevyemmästä, jotkut raffimmasta meiningistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan