79-vuotias miljonääri etsii kuumeisesti vaimoa
Nyt naiset loistava tilaisuus
https://www.is.fi/viihde/art-2000011649160.html
Britannialainen miljonääri Sir Benjamin Slade etsii kuumeisesti vaimoa. Daily Mailin mukaan 79-vuotiaalla aristokraatilla on kiire saada poika ja perillinen auttamaan 1300 hehtaarin tontin kanssa.
Sukulinjansa säilyttämiseksi Slade on ryhtynyt tositoimiin. Hän tarjoaa 50000 puntaa vuodessa eli noin 56000 euroa vaimolle, jonka täytyy olla kelpo lisääntyjä.
Kommentit (38)
Aika surkea liksa vanhan kääkän nussimisesta ja sille poikimisesta. Pistäisi nollan perään, niin ehkä joku suostuisi.
Urani on valmis kynnettävöksi
Sanoi kotirouva kun aviomies kotiin saapui
Vierailija kirjoitti:
Aika surkea liksa vanhan kääkän nussimisesta ja sille poikimisesta. Pistäisi nollan perään, niin ehkä joku suostuisi.
Just mietin samaa! Mikä vaatimusluettelo ja järkyttävän huono palkka!
Kyllä jonkun työttömän kannattaisi tarttua tarjoukseen. "Työnteko kannattaa aina"
Unelmana kotirouvuus. Opettele leipomaan ja laittamaan kotiruokaa halvalla. Tee reseptikirja onnistuneista kokkauksistasi ja perehdy niiden kustannuksiin.
Voit alkaa ommella ties mitä
Mulle kotirouvalle on syntynt 3 lasta ja kaikki tähtäävät ylipoistouralle ja ovat jo todettu älyllisesti lahjakkaiksi.
Hyi saatana. Jääköön vaimottomaksi. Hänellähän on jo yksi tytär jonka kanssa ei ole tekemisissä.
Mutta minä en osaa ampua haulikolla :(
Eiköhän jokainen nainen saa itse päättää kotirouvaksi ryhtymisensä, kun se on mahdollista.
Olen huomannut, että eniten kotirouvia kadehtivat etenkin naiset, joilla itsellään ei ole nykytilanteessakaan, eikä edes ole koskaan ollutkaan mahdollisuuttakaan vaihtoehtoisesti ryhtyä kotirouvaksi miehensä elätettäväkseen.
Aivan pariskunnan keskinäinen yksityisasia, jääkö puoliso kotiin vai meneekö töihin. Ei kuulu muille.
Naiset alkavat älytä, että työelämään pyrkiminen ja opiskelut olivat virhe. Siitä tuli vain tupla työ ja riippuvaisuus sosiaaliturvasta. Nyt on kova rämpiminen takaisin miesten suojiin ja sehän onnistuu paremmin ulkoisilla avuilla, kuin ilman niitä.
Nykyään ei riitä edes että on miljonääri jotta saisi jonkun naisen...
No jos kaupan päälle tulee hyvä avioehto naiselle, niin mikä ettei. Tuskin tuo äijä elää yli 10 vuotta enää, joten nuorempikin nainen ehtii äijän kuoleman jälkeen elää täyttä elämää vielä monta vuosikymmentä ilman rahahuolia.
Kyllä tuohon tarjoukseen varmasti halukkaita löytyy.
Niin in. Nuorten kauniiden naisten keskuudessa nostaa päätään kotirouvailmiö, jossa nainen hankkii elättäjämiehen ja jättäytyy pois työelämästä. Tässä on omat etunsa ja tietty arvokkuus. https://www.aamulehti.fi/kolumnit/art-2000011049870.html
Kotirouvan työ on arvostettavaa, kaikki muu työ ei ole kovin mielenkiintoista ja antoisaa. On myös tylsiä töitä, joista vieläpä maksetaan huonosti.
Aika riskaapelia kysellä osaako tuleva vaimo ampua haulikolla?
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä en osaa ampua haulikolla :(
Mulla osaat sentään lentää helikopterilla. Onhan sekin jotain 🚁
Vierailija kirjoitti:
Voikohan noin vanha saada enää lasta? Miehilläkin on parasts ennen päiväys.
Jonkun geenivirheisen laitoshoidokin enintään ja siihenkin pitää sukusolut kaivaa kiveksistä neulalla.
Haloo, miksi pitäisi?
Heoi, taitaisi kelpuuttaa suomalaisen 😁
"Sir Benjamin on jo hylännyt kaikki Guardian-lehden lukijat, horoskoopiltaan skorpionit, huumeidenkäyttäjät, alkoholistit, skotlantilaiset sekä kaikki alle 167 senttimetriä pitkät.
En pane pahakseni, jos hän on Kanadasta, Yhdysvalloista, Saksasta tai Pohjois-Euroopasta, kommentoi Slade.
Tarvitsen vain mukavan ja tavallisen maalaistytön, joka tietää ja ymmärtää asioita."
Vierailija kirjoitti:
Urani on valmis kynnettävöksi
Sanoi kotirouva kun aviomies kotiin saapui
Kotirouvilla on hyvä ura myös
Voikohan noin vanha saada enää lasta? Miehilläkin on parasts ennen päiväys.