Ilman hallituksen leikkauksia olisi meillä nyt 100 000 työtöntä nykyistä enemmän eli periaatteessa hallituksen tavoite
100 000 työllisestä on toteutunut. Se ei vaan näy tilastoissa. Suhdanteet ovat tähän syynä.
Kommentit (16)
Ilman leikkauksia rahaa olisi julkisella ja yksityisellä puolells enemmän kierrossa. Eli olisi enemmän töitä. Esim. sote.
Riikkako se siellä yrittää mielipiteenmuokkausta? Ei onnistu ihan noilla eväillä.
Ja kuitenkin jouduttiin tarkkailuluokalle ja sen jälkeen Troikan hellään huomaan, joten olisiko kannattanut kutenkin pelastaa mitä pelastettavissa on?
Ilman leikkauksia maa olisi konkurssissa.
Hallituksen aloittaessa työttömiä oli 210000. Olisivat edes pystyneet pitämään luvun siinä, mutta ei: nyt työttömiä on 320000 ja aina vain tulee lisää. Hallitus joutuu loihtimaan 200000 UUTTA työpaikkaa, jos aikovat onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Ilman leikkauksia maa olisi konkurssissa.
tämä.
Jos olisi demu-kepu-vihr-vas kuten edellinen hallitus niin minäkin olisin työtön koska olisin joutunut myymään autoni sillä niin korkean bensan hinnan vuoksi en olisi pystynyt tankkaamaan. Jakeluvelvoitteen minimointi mahdollisti minun pitää autoni ja työni. Kuten tuhansien muidenkin.
Petteri tuli palstalle. Afrikasta saakka?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi demu-kepu-vihr-vas kuten edellinen hallitus niin minäkin olisin työtön koska olisin joutunut myymään autoni sillä niin korkean bensan hinnan vuoksi en olisi pystynyt tankkaamaan. Jakeluvelvoitteen minimointi mahdollisti minun pitää autoni ja työni. Kuten tuhansien muidenkin.
Täällä toinen.
Ilman hallituksen leikkauksia olisi meillä nyt 100 000 työtöntä nykyistä vähemmän eli köytännössä hallituksen tavoite 100 000 työllisestä on epäonnistunut. Se ei näkyy tilastoissa. Suhdanteet eivät ole tähän syynä.
Kaikesta on leikattu mutta velkaa otetaan silti 16 miljardia enemmän kuin edellinen hallitus.
Mihin on rahat kadonneet?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi demu-kepu-vihr-vas kuten edellinen hallitus niin minäkin olisin töissä koska en olisi menettänyt työpaikkaani leikkausten vuoksi. Talouden tuhoaminen aiheutti sen että menetin työni. Kuten tuhannet muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi demu-kepu-vihr-vas kuten edellinen hallitus niin minäkin olisin töissä koska en olisi menettänyt työpaikkaani leikkausten vuoksi. Talouden tuhoaminen aiheutti sen että menetin työni. Kuten tuhannet muutkin.
Täällä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen.
Täällä kolmas.
Sä olet kyllä itsesi huijaamisen maailman mestari.
Kukaan muu ei randomin väitettä usko. Ilman faktalinkkejä.