Aion heittää bändipaidat ja hupparit roskiin, ja ryhtyä pukeutumaan kuin aikuiset miehet
Dressmann - täältä tullaan. Vinkkejä mitä miehekästä ostaisin ensin, budjetti 130e?
Kommentit (19)
Siistit farkut, bändipaita ja puvuntakki tms. on ihan hyvä kombo. Ja mikset voi pitää niitä sitten kotona?
Vierailija kirjoitti:
Siistit farkut, bändipaita ja puvuntakki tms. on ihan hyvä kombo. Ja mikset voi pitää niitä sitten kotona?
No ei ole!
130 eurolla saat yhden hyvän kauluspaidan, kravatin ja sukkaparin.
Hyvin istuvat farkut ja villapaita näin talvikeleille.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko mennä laidasta toiseenpukeutumisen suhteen? Kravatti on ihan turha kapine. Tarkoittaa vaan miehen alistamista koiraksi.
2130 € pitää vähintään olla budjetti.
Eeeeeeeeeeiiiih edgy bändipaidat ja hupparit sniif.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko mennä laidasta toiseenpukeutumisen suhteen? Kravatti on ihan turha kapine. Tarkoittaa vaan miehen alistamista koiraksi.
etkö tykkää, kun domina taluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Dressmanilla on musta perjantai -70%, mutta et osaa sanoa mikä olisi "miehekästä" pukeutumista. Aloitat vain vähättelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö tykkää, kun domina taluttaa?
Mä oon nainen.
no aikuiset miehet EIVÄT pukeude stressmannin paskalaatuisiin vaatteisin. Se on juurikin rippikoulupukujen ostopaikka. Sen stressmannin puvun näkee 200 metrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
no aikuiset miehet EIVÄT pukeude stressmannin paskalaatuisiin vaatteisin. Se on juurikin rippikoulupukujen ostopaikka. Sen stressmannin puvun näkee 200 metrin päähän.
Ootta te akat kauheita. Mikään ei kelpaa, itse pukeudutte kuin tukkijätkät.
Howard Jacobs on molekyylibiologian professori ja ikipunkkari
Älä hi tossa laita niitä roskiin, kadut myöhemmin, kun olet saanut tarpeeksesi aikuisesta pukeutumisesta. Etenkin, kun tuo budjetti on noin minimaalinen.