Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sitä.sitten hoikkana onnellisempi?

Vierailija
25.11.2025 |

Mietin tuota tuossa kävelylenkillä ja tulin siihen johtopäätökseen, että ei ole. Kaikki samat asiat kulkevat mukana painosta riippumatta. 

Aion kuitenkin jatkaa elämänmuutosta ja painonpudotusta terveydenkin takia ja ehkä se vähän itsetuntoa nostaa, kun pystyy laihtumaan ja näyttää paremmalta. Silti luulen, että ryven samoissa ongelmissa painanko sitten sata vai seitkyt kiloa. Ei se onnea tuo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla jotain mitä heiluttaa

Vierailija
2/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne asiat on erilaisia, mitkä vaivaavat mieltä. Hoikempana saattaa olla helpompi pukeutua ja liikkua, esim. tuo kävely sujuu helpommin etenkin mäissä ja pitkät lenkit rasittaa jalkoja vähemmän. Jotkin vaivat, kuten itselläni refluksi, voi vähentyä. Ruokahuoltokin voi yksinkertaistua, kun on parempi käsitys siitä, miten syö.

Sitten taas monille meistä kevyempi syöminen tuottaa enemmän päänvaivaa. Päivän energiankulutus ei ole niin iso ja jos kuitenkin haluaa nauttia pikkujouluista ja muista menoista, niin tasapainottelu ei ole välttämättä yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. Ainoa im-yritys kun olin laihoimmillani 45 kg. Nyt painan melkein 90 kg ja voin paremmin.

Vierailija
4/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse olen ollut sekä huippukuntoinen urheilija että lihava sohvalla röhnöttäjä, nykyään siltä väliltä.

Vierailija
5/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Aika lapsellinen ajatus, että onnellisuus tulisi ulkonäöstä. Voi sinusta terveempi tulla, ja se on plussaa. 

Vierailija
6/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on mukavaa, jos vaatteet ei purista. Mutta olenkin ihan vasta alkanut lihoa, eikä vaatevarasto ole ehtinyt vielä uusiksi :D

Oma polku on vienyt 47-kiloisesta nykytilanteen 64:ään. Olen ihan tyytyväinen itseeni, ja kuten joku aikaisempi mainitsi, laihojakin saattaa ahdistaa, todella pahasti.  

Vierailija
7/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset sanoivat baarissa läskiksi. Sitten laitoin ruokavalion kondikseen ja rupesin liikkumaan enemmän ja laihduin. Nyt baarissa naiset eivät enää sano läskiksi vaan rumaksi. Voitto kai tämäkin.

Vierailija
8/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sä teet jotain johdonmukaisesti ni se muuttaa pikkuhiljaa koko sun tapaa ajatella ja suhtautua asioihin ja sitä kautta se parempi elämäki voi tulla kun se kaikki muu turha alkaa tippua pois minkä keskellä on aiemmin ryvennyt. 10v päästä sä ymmärrät sen miks sun kannatti jatkaa

Näitä palstan tietäjiä en lähtis kuuntelemaa, nää on istunu täällä vuosia toistaen samaa, ne on edellee samoja ihmisiä mitä ne oli vuosia sitte, ei mitää muutosta.

Tsemppiä

Vierailija
9/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on. Jos siis hoikka = normaalipaino tässä tapauksessa eikä anorektikon laiha. Enemmän energiaa, vähemmän terveyshaittoja ja itsetunto on varmasti parempi.

Vierailija
10/10 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana olen onnellisempi, voin syödä vapaammin ilman hitonmoista omaa kyttäämistä puhumattakaan syylisyydestä. Ketä oikeasti kiinnostaa olenko laihempi, maailma  hoikkia ihmisiä täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi