Pirhassa äänestettiin johtohenkilöiden palkkioiden korotusten puolesta
Onko tämä jonkun mielestä enää ollenkaan ok? Henkilöstöä vähennetään, hoitojonot pitenevät ja Pirhan mielestä tärkeintä on jotakuinkin tuplata (!?) kokouspalkkioiden määrät.
Kokouspalkkioiden noston puolesta äänestivät Pirhassa Kokoomus ja SDP. Tiedänpä ketä en ainakaan äänestä seuraavissa vaaleissa.
Kommentit (30)
Just. Osastoille lakataan tilaamasta Aamulehteä vuodenvaihteessa, koska pitää säästää. Ja yt:t jatkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Just. Osastoille lakataan tilaamasta Aamulehteä vuodenvaihteessa, koska pitää säästää. Ja yt:t jatkuvat.
No sepä. Eniten yllätti demarit. Olen elämäni aikana äänestänyt myös demareita ja tuntuu että jatkossa en heille ääntäkään anna. Ahneita paskiaisia, näin suoraan sanottuna.
Kuolleilta otetaan 150,- euron säilytysmaksu , onhan sitä varaa pomojen palkkoja nostaa kun keksitään uusia maksuja ja hinnatkin on kohdallaan.
Kun luin tämän uutisen eilen, niin kyllä taas ajattelin, että on röyhkeys huipussaan. Pirhassa kun on tälläkin hetkellä yt:t menossa. Tässä itse odottelen, että koska mahdollisesti pääsen leikkaukseen, kun hoitoonpääsyajat venyvät säästöjen vuoksi. Ja kun toisesta päästä säästetään, niin se lisätään herrojen tilipussiin.
Sairaiden ihmisten hoitamisesta ja vanhuksista ei enää välitetä . Rahat jaettaan päättäjien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä. Eniten yllätti demarit. Olen elämäni aikana äänestänyt myös demareita ja tuntuu että jatkossa en heille ääntäkään anna. Ahneita paskiaisia, näin suoraan sanottuna.
Täällä Satakunnassa demarit leikkaavat hyvinvointialueilla myös surutta heikommilta. Eipä jää äänestettäväksi enää kuin vasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Kun luin tämän uutisen eilen, niin kyllä taas ajattelin, että on röyhkeys huipussaan. Pirhassa kun on tälläkin hetkellä yt:t menossa. Tässä itse odottelen, että koska mahdollisesti pääsen leikkaukseen, kun hoitoonpääsyajat venyvät säästöjen vuoksi. Ja kun toisesta päästä säästetään, niin se lisätään herrojen tilipussiin.
Tsemppiä sinulle.
Edelleen ihmettelin niitä onnellisuustilastoja.Pientä ihmistä kusett....kaiken aikaan. Verovarojen siirty joillekin on härskiä.
Niin, ne johtohenkilöthän tärkeitä ovat ... eiku ...
Vierailija kirjoitti:
Rahaa On.
No On On mutta ei hoitajan palkkaan tai hoitoon pääsyyn
950 miljoonan (!) sairaala on varaa rakentaa.
Sitten taas yt:t.
Myöhemmin joku pörriäinen ostaa sairaala kahdeksalla eurolla.
Kokoomusterkuin
Köyhä
Eihän niillä aluevaltuutetuilla muita hommia ole kuin kuitata kokouspalkkioita kokouksista, joiden ainoa aihe on äänestää johtajille lisää palkkaa ja valtuutetuilla lisää kokouspalkkiota.
Siis voiko tuo olla laillista todella? Millaiset perusteet palkkioiden noin radikaalilla nousulla on? Kyllä jos Pirhan toimialueella asuisin, tekisin kantelun.
Tyttöhallitus teki kyllä hienon uudistuksen, tuli säästöjä ja palvelut paranivat.
Kohta on pelkkä chatti tekoälyn kanssa ja maksaa maltaita . Siinä hyvinvointialue kompaktissa koossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis voiko tuo olla laillista todella? Millaiset perusteet palkkioiden noin radikaalilla nousulla on? Kyllä jos Pirhan toimialueella asuisin, tekisin kantelun.
Sanopa se. Kiinnostaisi todella tietää perusteet.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöhallitus teki kyllä hienon uudistuksen, tuli säästöjä ja palvelut paranivat.
Mistä lähtien Orpo on ollut tyttö?
Olen niin turhautunut että tekisi mieli mennä osoittamaan mieltä johonkin.