Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei bi-seksuaalisia taipumuksia..

Vierailija
19.04.2007 |

Olenko outo kun en naisena halua seksileikkeihini muita naisia, eikä edes kiinnosta mikään tyttöjen kanssa peuhaaminen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan erilaisia. Toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta...

Vierailija
2/8 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jakaisin mielelläni sänkyni kahden bi-miehen kanssa, jotka siis nauttisivat myös toisistaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi olis kaksi heteromiestä, jotka nauttisivat vain minusta....(=

Vierailija
4/8 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksena on kiihottava, mutta kiitos ei IKINÄ toteutukseen.

Vierailija
5/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokeillut ja eipä voi muuta sanoa, että kyllä se naistenkesken on vaan upeata. Parasta seksiä, mitä olen ikinä saanut.

Vierailija
6/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hetken jo ehtinyt ajatella onko minussa jotain outoa kun naisen kanssa suuteleminen tuntuu ajatuksenakin jotenki kummalta..oksettavalta ehkä.. Mutta eläköön suvaitsevaisuus, tälläkin palstalla!

Vierailija
7/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai siis tavallisempaa kai tämä on kuin bi-seksuaalisuus. Minuakaan ei voisi vähempää kiinnostaa ja tiedän tämän olevan mieheni fantasia. Totesin fantasiastakin, että se on minulle ok, kunhan hän ei vain kuvittele minua siinä toisena naisena :) Ei kuulemma kuvittele, hyvä niin. En kiihotu katsomisestakaan... paitsi, jos mukana on dildoja... ehkä...

Mutta itse kyllä voisin ottaa kaksi miestä sänkyyni hoitelemaan minut. Mutta omaa miestäni en tähän haluaisi. Hän tietää tämänkin ja se on ok.

Ja meillä menee sängyssä paremmin kuin hyvin (mennyt jo 13 vuotta) - nämä vaan fantasiatasolla...

Vierailija
8/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fantasiassani on nainen, niin hän on jossain sivuroolissa miesten hoitaessa tärkeimmät tehtävät. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän