Miksi täältä poistetaan kaikki mielenkiintoiset ketjut?
Poistetaanko joitain ketjuja muutaman kommentin perusteella, aloituksesta viis?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei saa keskustella.
Näköjään. Eiköhän tämäkin keskustelu lähde kohta poistoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Metakeskustelu on hyvin poistoherkkä aihe
Vierailija kirjoitti:
Lopeta haukkuminen ja nälviminen.
En hauku enkä nälvi, keskustelen asiallisesti. Joskus luen muiden keskusteluja kommentoimatta itse, aloitus ja kommentit asiallisia. Silti keskustelu on pian poistettu. Miksi?
Ap
Koska vain vihervasemmisto on aina oikeassa.
Tiedät kyllä, mikä kenen aivopesemä sakki tätä palstaa moderoi.
Riippuu mitä kukakin pitää asiallisena
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä, mikä kenen aivopesemä sakki tätä palstaa moderoi.
Toinen aivopesty kävi alapeukuttamassa?
Hys hys, tästä ei saa puhua. Poistoon menee.
Voiko täällä keskustella moninaisuudesta? Minulla on kuusi vaimoa, joista rakastan kaikkia tasapuolisesti. Paitsi sitä yhtä, joka on nuorimmaisen vaimoni äiti.
Modet poistaa koko pitkän asiallisen ketjun, kun tulee yksi typerä kommentti. On liian vaivalloista poistaa vaan se yksi kommentti, niin poistetaan koko ketju mielummin.
Se on palstan suunnitelmallista alasajoa. Sanoma laittaa vauvan seuraavaan säästöohjelmaan perusteluna vähentynyt käyttö,.
Vierailija kirjoitti:
Voiko täällä keskustella moninaisuudesta? Minulla on kuusi vaimoa, joista rakastan kaikkia tasapuolisesti. Paitsi sitä yhtä, joka on nuorimmaisen vaimoni äiti.
Niin varmaan. Mäkin osaan taikoa.
Varmaan siksi, että osa keskusteluista ei ole keskustelua vaan öyhötystä. Linkataan joku linkki ja aletaan itkeä, että mitään ei saa sanoa, vihervasemmisto woke öyh.
Se ei ole keskustelua. Se on spämmäystä.
Vierailija kirjoitti:
Modet poistaa koko pitkän asiallisen ketjun, kun tulee yksi typerä kommentti. On liian vaivalloista poistaa vaan se yksi kommentti, niin poistetaan koko ketju mielummin.
Ei pidä täysin paikkaansa. Joskus poistetaan yksittäisiä kommentteja. Kuten vaikkapa Ukrainan sodan öyhötyskeskustelusta. Iikori ja kaalisoppaviestit saivat jäädä, mutta asialliset pohdinnat poistettiin.
Kätshiuu pähkinöistä ei saanut keskustella eikä Pekan.