Lähden huomenna "pääkivun" takia töistä kesken päivän
Pakollinen meno mutta ei ole mahdollista saada vapaata. Onko jotain vinkkejä miten kannattaa esittää pääkipua?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnä sormet kurkkuun ja oksenna. Kunnon migreeni laittaa oksentamaan.
Ei kai kukaan ole vessassa katsomassa?
Kai siitä läpi kuulee vai onko niin hyvin äänieristetty? Tai voi konttorin pöydän ääressä kyykätä alas ja työntää kynän kurkkuun ja yökkiä roskikseen.
Niin ja aina voi työntää kynän kurkkuun ja ökätä roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä sormet kurkkuun ja oksenna. Kunnon migreeni laittaa oksentamaan.
Työntää jalat kurkkuun ja oksentaa. Kunnon kaakeli laittaa oksentamaan.
..ja työttömiä,jotka ovat täysin vajaakuntoisia IHAN OIKEASTI, ja työkyvyttömiä IHAN OIKEASTI,sitten täällä haukutaan,huudetaan mene töihin ja stnan sossupummi,loinen jne!!!? Vi..u mitä kaksinaismoralismia!!!!
Mene sinä saa..na ap sinne töihis tai irtisanoudu
"pääkivun" takia,sillä moni antaisi mitä vain saadakseen sen duunin joka sinulla jostain käsittämättömästä syystä on ja sen palkan mitä sinä yhteiskunnallista hyväksyntää nauttiva tyhjäntoimittaja saat!
Ei meillä pääse lähtemään jos sairastuu kesken päivän, jää työt tekemättä muuten. Pakolliset menot on sovittava hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä pääse lähtemään jos sairastuu kesken päivän, jää työt tekemättä muuten. Pakolliset menot on sovittava hyvissä ajoin.
Ei meilläkään pääse lähtemään jos vaikka sairastuu kesken työpäivän. Jää työt tekemättä. Pakolliset menot sovittava etukäteen.
Itse ajattelin huomenna "hakea lapset päiväkodista" ja lähteä 3h aikaisemmin töistä. Ylihuomenna on sitten "lapset kipeitä" ja pitää jäädä hoivaamaan tiistaihin asti.
Olen lapseton, mutta kaipa sitä saa lapsetonkin joskus tehdä irtiottoja kun perheelliset kollegat näitä tekee jatkuvasti.
Hyi v..u mitä mul kk uja työelämässä pyörii,sen saa todeta kerta toisensa jälkeen. Repeytä sinäkin vela oma per se esi synnytyksessä tai parissa ja alat ymmärtää,miksi vanhempia välillä vähän väsyttää,vi un laiska pa s ka!
Jokainen jolla tässä ketjussa on työ ja on sitä mieltä että sieltä voi olla pois miten huvittaa tekosyiden varjolla, voi jatkossa pitää' t..pansa kiinni oikeiden työkyvyttömien ja pitkäaikaistyöttömien asioista,onko selvä? Rikolliset ja siat pyörittävät tätä maata,juhlivat kok supäissään veronmaksajien kustannuksella ja te duunarit haukutte työttömiä?
Tällaisten aloitusten ja kommenttien jälkeen nautin kyllä aivan hel etisti jokaisesta kela-tuesta,joka tililleni napsahtaa:) ja kun napsahtelut loppuvat, lähden Sinun kotiisi katsomaan,mitä myytävää tavaraa saattaisi löytyä tai vähintäänkin kohtaan sinut lompakkosi osalta kadulla.
Kuullostaa varmasti sinustakin kivalta tulevaisuuden kuvalta? Sitä on edessä,jos jatkatte kok äänestämistä. Te ette ansaitse työpaikkaanne-antakaa se jollekin,joka niitä töitä OIKEASTI tarvitsee ja haluaa tehdä! Esimiehenne varmasti pitävät teitä "suuressa*" arvossa, vaikka ette tuo yhtään mitään lisäarvoa tähän yhteiskuntaan.
Aivan, kyllä, tai pitelee ohimoita juoksee hädissään ympäri työpaikka ja huutaa MULLA ON REIKÄ PÄÄSSÄ, MULLA ON REIKÄ PÄÄSSÄ..
voi minua poloista.