S-ryhmä korvaa Iranin taateleilla Israelin taatelit
Onko Iran ihmisoikeusasioissa parempi kuin Israel? Iranissa naisia suljetaan vankiloihin vuosikymmeniksi, jos eivät käytä huivia julkisilla paikoilla. Vankiloissa myös kidutetaan julmasti. homoseksualismi on rikos. Poliittisia toisinajattelijoita vangitaan. Olen itse tavannut Suomessa Iranissa kidutettuja naisia, joilla on pahoja palovammoja kehossa.
Israelissa naiset voivat käyttää housuja (ylesempi vaate kuin hame) ja minihameita, rannalla olla bikineissä; hyvin moderni ja kansainvälinen maa. Tel Avivissa on homobaareja. Kaikki puolueet ovat sallittuja ja on myös mielenosoituksia hallitusta vastaan. Israelissa on muistaakseni kansalaisuudeltaan n. 10 % arabeja, ja he pitävät itseään Israelia kotimaanaan - käyvät työssä ja ilmaisevat mielipiteensä. Israelissa ei ole rotusortoa ja on täydellinen uskonnonvapaus, löytyy kristittyjä joka lähtöön ja jehovantodistajia, paljon ateisteja.
Hamas aiheutti Gazan sodan. Sota on julmaa. En ota sotiin kantaa; niitä on ympäri maailmaa koko ajan. Kansainvälinen tuomioistuin käsittelee kansanmurhat ja terroriteot.
Kommentit (12)
Iran on pienempi paha -ja on muuten oikeasti ITSENÄINEN maa joita ei enää montaa maailmassa ole.
Se on hyvä ettei kansanmurhataateleita osteta.
Homoseksualismista voi Iranissa saada kuolemantuomion. Sakoilla tuskin selviää.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä ettei kansanmurhataateleita osteta.
Iran tukee Hizbollahia ja Venäjän hyökkäystä Ukrainaan muutenkin kuin sanallisesti.
Mitähän mieltä iranilaiset taatelintallaajat ovat asiasta?
Kyse ei ole ihmisoikeusasioista ollenkaan, S-ryhmä on juutalaisvastainen.
"Kansainvälinen tuomioistuin käsittelee kansanmurhat ja terroriteot. "
Miten suhtaudut siihen, että joku alkaa uhkailla ja estää tätä tärkeää työtä tekevää kansainvälistä tuomioistuinta?
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole ihmisoikeusasioista ollenkaan, S-ryhmä on juutalaisvastainen.
Ainakin arvottaa eri maiden tekemisiä hyvin käyrällä mittatikulla, kun saa Israelista pahimman roistovaltion.
Onneksi en syö taateleita enkä ole homo, mutta kristittynä olen Israelin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en syö taateleita enkä ole homo, mutta kristittynä olen Israelin puolella.
Libanonissa on enemmän kristittyjä kuin Israelissa. Siellä on kristitty pressakin.
"homoseksualismi" sanavalinta kertoo aloittajasta kaiken