Inhokkieläimesi?
Minulla ne pienet paska/saastakärpäset ja käärmeet jakaa sijan
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ne karvaiset hämähäkit.
Just ne on ihania, niin kuin tuo mun Justus. Käärmeet on myös kivoja ja helppohoitoisia. Vaihdat vaan veden päivittäin, syö kerran viikossa, jopa harvemmin, ei tarvi käyttää ulkona.
Ja itse aiheeseen: kissat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on neutraaleja. Inho on projektiota omista inhottavuuksista johonkin viattomaan eläimeen. Hyvin paljastavaa.
Vastasin ylempänä kissat. Minulla on ollut useampia kissoja ja olen kyllästynyt niiden jatkuvaan yölliseen riehumiseen, mouruamiseen (leikattuinakin) ja pitkin kämppää kuseskelemiseen. Joku yksilö voi olla ihana, mutta suurin osa on vittumaisia. Nyt ei ole kahdeksaan vuoteen enää ollut kuin koiria.
Inhoan tuollaisia typeriä ihmisiä. Toivottavasti koirat saa enemmän ymmärrystä.
Pidän kaikista muista eläimistä ja vietän myös vapaa-aikaani niiden kanssa. :-) Kissat eivät vain ole minua varten, miten se on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on neutraaleja. Inho on projektiota omista inhottavuuksista johonkin viattomaan eläimeen. Hyvin paljastavaa.
Vastasin ylempänä kissat. Minulla on ollut useampia kissoja ja olen kyllästynyt niiden jatkuvaan yölliseen riehumiseen, mouruamiseen (leikattuinakin) ja pitkin kämppää kuseskelemiseen. Joku yksilö voi olla ihana, mutta suurin osa on vittumaisia. Nyt ei ole kahdeksaan vuoteen enää ollut kuin koiria.
Sä et vaan osaa pitää kissoja ja hoitaa niitä.
Jokaiselle on ollut omat hiekkalaatikot sekä siivottu jokaisen käynnin jälkeen. Silti kusi pari jatkuvasti lattialle. Ei tullut apua sitruunasuihkeista, ei leikkaamisesta, oli vieroitettu ajallaan. Jos sinulla on toimiva vinkki niin kuulen mielelläni, vaikkei enää ajankohtainen asia olekaan.
-Kaikki ns. taistelukoirarotuiset koirat
-Punkki
-Seinälude
Ötökät esim kärpäset ja hämähäkit johon myös puutiaiset kuuluu ole varsinaisesti eläimiä. Minä inhoan eläimistä puluja ja oravia kuin myös rottia. Ötököistä inhoan huonekärpäsiä ja puutiaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan osaa pitää kissoja ja hoitaa niitä.
Jokaiselle on ollut omat hiekkalaatikot sekä siivottu jokaisen käynnin jälkeen. Silti kusi pari jatkuvasti lattialle. Ei tullut apua sitruunasuihkeista, ei leikkaamisesta, oli vieroitettu ajallaan. Jos sinulla on toimiva vinkki niin kuulen mielell
Jos kissa kuseskelee leikattunakin niin se ei ole normaalia. Se voi kertoa elimillisistä ongelmista kuten virtsatieongelmista tai sitten stressistä ja turvattomuudesta. Moni kissanomistajakaan ei osaa lukea kissojen kehon kieltä ja tiedä ylipäätään niiden käyttäytymisestä. Näin syntyy väärinkäsityksiä. Miksi alkaa inhoamaan jotain eläintä sen takia mille se ei itse voi mitään ja jolle omistaja voisi selvittää ja tehdä jotain? Eläin ei tee sitä vittumaisuuttaan vaan sillä on joku hätä. Lopeta eläinten inhimillistäminen.
Inhoan tuollaisia typeriä ihmisiä. Toivottavasti koirat saa enemmän ymmärrystä.