Inhokkieläimesi?
Minulla ne pienet paska/saastakärpäset ja käärmeet jakaa sijan
Kommentit (29)
Ei riitä yksi:
- punkit
- myrkkykäärmeet
- kärpäset
- isot hämähäkit
- lokit (kaikki kamalia)
Eläimet on neutraaleja. Inho on projektiota omista inhottavuuksista johonkin viattomaan eläimeen. Hyvin paljastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on neutraaleja. Inho on projektiota omista inhottavuuksista johonkin viattomaan eläimeen. Hyvin paljastavaa.
Vastasin ylempänä kissat. Minulla on ollut useampia kissoja ja olen kyllästynyt niiden jatkuvaan yölliseen riehumiseen, mouruamiseen (leikattuinakin) ja pitkin kämppää kuseskelemiseen. Joku yksilö voi olla ihana, mutta suurin osa on vittumaisia. Nyt ei ole kahdeksaan vuoteen enää ollut kuin koiria.
Niistä joita johtuu kohtaamaan vai siis kaikista?
Leguaani, krokotiili ja ylipäänsä kaikki käärmeet ja liskot.
Kotieläimistä ei mikään.
Ei tälläisiä aloituksia!
Kaikki eläimet on tarpeellisia ja kaikilla eläimillä on oma paikkansa luomakunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin ylempänä kissat. Minulla on ollut useampia kissoja ja olen kyllästynyt niiden jatkuvaan yölliseen riehumiseen, mouruamiseen (leikattuinakin) ja pitkin kämppää kuseskelemiseen. Joku yksilö voi olla ihana, mutta suurin osa on vittumaisia. Nyt ei ole kahdeksaan vuoteen enää ollut kuin koiria.
Sä et vaan osaa pitää kissoja ja hoitaa niitä.
Koira. Suorastaan vihaan niitä paskakasoja.
Koirat ehdottomasti.