Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 lapsen yh-äiti, onko jämänainen?

Vierailija
24.11.2025 |

Vaikka olisi nuorehko, noin kolmikymppinen? Hoikka ja perusnätti. Orastavat suhteet kaatuvat aina

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH on aina jämänainen.

Vierailija
2/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin ja sanoisin, että olen voimanainen. Nyt lapset jo aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi, kuppikoko, päihdekäyttö, koulutustaso, työssäkäynti ja onko #2 exit only?

Vierailija
4/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos on kaunis. Pahempi menekki kuin parikymppisenä lapsettomana. Miehet näkee tilaisuuden. Vähän kuin klinkkaava peura. Siihenhän ne käy kimppuun.

Vierailija
5/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH on aina jämänainen.

Minulle kelpaisi hoikka ja nätti YH vallan mainiosti.

Vierailija
6/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan viineinen valinta terveelle ja itseään kunnioittavalle miehelle. 

Jos yh on valinnut niin huonon miehen lastensa isäksi että siitä on eroamaan joutunut on sellaisen arvostelukyky totaalisen pielessä. Jos taas mies on jättänyt, saman ongelman parissa painii uudetkin kokelaat.

Kaikille miehille yhtälailla suositus että kiertäkää yh:t niin kaukaa kun ikinä mahdollista. Älkää ryhtykö toisten pentujen feikki isäksi. Ero kun tulee niin teillä ei ole mitään oikeuksia lapsiinkaan vaikka kuinka olisi heihin suhde muodostunut.

Yh on automaattisesti ulos. Eikä kukaan itseäön kunnioittava mies lähde uusperhe kuvioihin mukaan jossa se ex:kin vielä pyörii kuvioissa

Vierailija
7/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH on aina jämänainen.

On sinulle.

Vierailija
8/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Olet erittäin arvokas ja toivottavasti ymmärrät sen itsekin!

Lämmöllä,

Maija

Vierailija
9/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.  YH on aina jämänainen.

2.  Kolme lasta 30v? Luinko oikein?

3.  50v olet vapaa. Etkö pysty?

4.  Miksi eronnut? Mies jätti.

Vierailija
10/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan viineinen valinta terveelle ja itseään kunnioittavalle miehelle. 

Jos yh on valinnut niin huonon miehen lastensa isäksi että siitä on eroamaan joutunut on sellaisen arvostelukyky totaalisen pielessä. Jos taas mies on jättänyt, saman ongelman parissa painii uudetkin kokelaat.

Kaikille miehille yhtälailla suositus että kiertäkää yh:t niin kaukaa kun ikinä mahdollista. Älkää ryhtykö toisten pentujen feikki isäksi. Ero kun tulee niin teillä ei ole mitään oikeuksia lapsiinkaan vaikka kuinka olisi heihin suhde muodostunut.

Yh on automaattisesti ulos. Eikä kukaan itseäön kunnioittava mies lähde uusperhe kuvioihin mukaan jossa se ex:kin vielä pyörii kuvioissa

Lapsen isä jätti mutta ei ole ollut ongelmia sen jälkeen. Olen parisuhteessa.

Vierailija
11/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin ja sanoisin, että olen voimanainen. Nyt lapset jo aikuisia.

Mietin itsekin, että mikä ihmeen "jämä".

Kasvatat kolmea lasta yksin, sinähän olet supernainen.

Parisuhde ei ole mikään pakkotavoiteltava tila. Mitä pidempään on yksin, niin siitä yksinolosta alkaa löytyä paljon enemmän plussia, kuin mitä parisuhteesta.

Vierailija
12/12 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos on älynnyt tuupata kaikki lapsensa näiden isien tai oikeammin miesten äitien hoidettaviksi Eräs kaverini teki näin kaikkien kolmen lapsensa kohdalla, tosin nuorimmaista hoiti itse niin kauan kuin seurustelua lapsen isän kanssa kesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi