Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat joutuvat estämään suomalaislapsia oppimista, valkoisen lapsen osaaminen koetaan helposti rasismina

Vierailija
23.11.2025 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011644463.html

Liian nopeasti oppivat suomalaislapset herättävät luokissa rasismia joten opettajien pakko ottaa suomalaisilta lapsilta oppikirjat pois ja estää heitä opiskelemasta ettei luokkaan pääse syntymään osaamisen tasoeroa joka koetaan rasismiksi.

Pitäisikö koulunkäyntiä enemmän eriyttää ja tarvitseeko Suomessa lapsena asuva joka tulee elämään elämänsä Afrikassa tai lähi- idässä kaikkia niitä teoreettisia opinkappaleita jotka valkoisille lapsille elämässään tärkeitä.

Onhan tämä epäreilua ja kestämätöntä että tänne vilpillä tulevat ja heidän takiaan ei enää voida kouluissa omia lapsiamme opettaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu 

Vierailija
2/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olet käsittänyt jotain väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on tainnut itsellään jäädä juttu lukematta. 

Vierailija
4/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa lahjakasta oppilasta moititaan ( Wilma merkintä mm. ) liian nopeasta etenemisestä matematiikassa. Johtopäätöksiä voi siitä jokainen tehdä näkemystensä mukaan.

Vierailija
5/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson, intersektionaalinen marxilainen feminismi ja inkluusio.

Vierailija
6/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi perustuu tähän. Kaikilla menee päin wittua. Ihan kaikilla, paitsi politbyroolla.

Vierailija
7/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppimateriaaleista on tehty tarkoituksella sellaisia että lapset eivät enää opi asioita edes ala-asteella, näin tyhmennetään suomalaiset lapset... kannattaa miettiä kenen etu tämä agenda on...

Vierailija
8/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit väärän kuvan jutusta. Nurkkaan häpeämään! 

Vierailija
9/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse ratkaisisi tuon lisämateriaalilla. Ei kirjaa voi edetä, koska sitten nämä jo juttunsa tehneet huutelevat mitä mä teen kun on jo tän tehnyt. Ei opella ole siinä muuta lössiä neuvoessa tuollaiselle aikaa. Antaisin vaikka seuraavan luokkatason ylijäämäkirjan käpälään. Tietenkään mulla ei yksinäni olisi aikaa seurata, tekeekö tämä nopea sitä oikein vai ihan persiilleen. Oppikirjasarjoissa on myös printattavaa lisämateriaalia, jota voi näille printata. 

Taas on asiasta tietämättömälle yleisöllä kummallisia kommentteja täällä. Huoh!

Vierailija
10/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä trolli levittää jatkuvasti rasistisia valeita. Ylläpito, nyt ip-osoite talteen ja ilmoitus poliisille! Aloitus täyttää vihapuheen kriteerit!

Vierailija
11/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s a a tana🤬

Vierailija
12/12 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse ratkaisisi tuon lisämateriaalilla. Ei kirjaa voi edetä, koska sitten nämä jo juttunsa tehneet huutelevat mitä mä teen kun on jo tän tehnyt. Ei opella ole siinä muuta lössiä neuvoessa tuollaiselle aikaa. Antaisin vaikka seuraavan luokkatason ylijäämäkirjan käpälään. Tietenkään mulla ei yksinäni olisi aikaa seurata, tekeekö tämä nopea sitä oikein vai ihan persiilleen. Oppikirjasarjoissa on myös printattavaa lisämateriaalia, jota voi näille printata. 

Taas on asiasta tietämättömälle yleisöllä kummallisia kommentteja täällä. Huoh!

Kai tuostakin valitettaisiin ja järjetettäisiin opelle ikävyyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän