Kerro jotain itsestäsi, muut paukuttaa haluaisiko tutustua.
Yläpeukku = haluaisin, alapeukku = en haluaisi.
Olen vähän reilu kolmekymppinen nainen, pikkuisen boheemi, tulen ihan hyvin toimeen. Rakastan eläimiä ja käytän aika paljon aikaa eläimiin kohdistuvan hyväntekeväisyyden parissa. Sosiaalisesti olen hiukan kömpelö, mutta kun aidosti pidän ihmisestä niin annan sen kyllä näkyä.
Luen paljon fantasiakirjallisuutta sekä dekkareita, fiilistelen kirppareilla. Olen ehdottomasti jouluihminen ja rakastan syksyä ja talvea. En välttämättä lähde kanssasi bileisiin, mutta reppureissaamaan ympäri maailmaa historiallisiin kohteisiin ihan koska tahansa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En halua paukuttamista.
Sama ,oon liian vanha moiseen, eikä paikat kestä.
M49
Kissojen ja koirien kanssa tulen hyvin toimeen, ihmisiä en aina ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias nainen, joka on avarakatseinen, luotettava ja empaattinen. Tykkään täyttää elämäni erilaisilla kokemuksilla. Matkustaminen on yksi suurimmista intohimoistani, ja rakastan harrastaa seikkailulajeja sekä käydä festareilla ja erilaisissa tapahtumissa. Vastapainoksi viihdyn myös luonnossa. Henkinen kasvu ja itseni kehittäminen ovat minulle tärkeitä.
Vaikutat muuten ihan kivalta, mutta itse Inhoan kaikkea seikkailua. Tapahtumat, festarit ja matkustaminen on lähestulkoon kauheinta ajanvietettä mitä voin kuvitella.
Pidän myös erilaisista kokemuksista ja elämyksistä, mutta minulla on hyvin erilainen käsitys siitä, mikä on kiinnostava kokemus ja elämys.
Tykkään myös silloin tällöin rauhallisemmista kokemuksista, kuten etnisistä ravintoloista, teattereista, taidenäyttelyistä, metsälenkeistä, patikoinnista ja tykkään myös syvistä keskusteluista ja illanvietoista kotosalla kaveriporukalla.
T. Tuo, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boheemi
Alkoholisti.
No ei ainakaan minun kohdalla, käytän alkoholia aika tylsän maltillisesti. En ole koskaan edes humalassa. Lähinnä tyylikysymys kohdallani. -Ap
Olen 40 v. Nainen, empaattinen ja keskustelutaitoinen. Haluan keskustella syvällisiä ja rakastan tilannekomiikkaa.
Inhoan small talkia tai keskustelua monesta naisellisesta, kuten meikeistä, käsitöistä tai sisustuksesta.
Ulkonäöltäni olen vaatimaton/luonnollinen, mutta katson syvälle silmiin ja hymyilen paljon.
Alkoholia en juo, enkä baariin tai festareille lähde. Mutta lähden mielelläni luontoon, museoihin ja uusien kokemusten pariin.
Perhe on minulle tärkein, joten voisimme nähdä ehkä suunnilleen kerran kuussa tai useamminkin jos viihdyt myös lasteni seurassa.