Miksi ihmiset kuihduttavat itsensä rusinoiksi?
Niin, miksi olette kuin pakkasen raiskaama pulkannaru?
Kommentit (21)
Eipä noita rusinoita paljoa liikenteessä näy. Enemmän on pulleita viinirypäleitä.
Koska olen mielummin pulkannaru kuin michelin-ukko.
Miksi olet pyöreä ja valuva, kuin pullataikinasta tehty lumiukko?
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita rusinoita paljoa liikenteessä näy. Enemmän on pulleita viinirypäleitä.
Höpsis
Haluavat olla mieluummin rusinoita kuin pullia?
Molemmat ok, jos ihminen itse viihtyy nahoissaan - ovat ne sitten ohuemmat tai pulleammat. Kunhan terveys ja liikuntakyky ok, eli kohtuus pitää tietysti olla mukana.
Mietin vaan, että miksi jo joku normaalipainoinen tai hoikahko kuihduttaa itsensä ihan ruikulaksi.
Niin. Minäkin olen mieluummin pulkannaru kuin perunasäkki, eli selluliittimuhkurainen lihavuori.
Onks tää jonkun l äskin vastalause noille ylipainoisuus-ketjuille? Sietäis kyllä yp:den katsoa Skinny tokkeja ja ottaa oppia.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää jonkun l äskin vastalause noille ylipainoisuus-ketjuille? Sietäis kyllä yp:den katsoa Skinny tokkeja ja ottaa oppia.
Yhyyy no eipäoo.
Kuihduttavat? Kakku- ja keksipainotteisesta ruokavaliosta huolimatta olen pysynyt pulkannaruna jo 40 vuotta. Kivempi näin päin, mutta tissit ois olleet kivat tämän 10-vuotiaan tytön ylävartalon sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen mielummin pulkannaru kuin michelin-ukko.
En minä ainakaan haluaisi olla kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyyy no eipäoo.
Skinny tok sitten auki ja kohti pulkannaruisuutta,hop hop.
Vierailija kirjoitti:
Kuihduttavat? Kakku- ja keksipainotteisesta ruokavaliosta huolimatta olen pysynyt pulkannaruna jo 40 vuotta. Kivempi näin päin, mutta tissit ois olleet kivat tämän 10-vuotiaan tytön ylävartalon sijasta.
No miksi joku normaali laihduttaa itsensä pyllyttömäksi ja tissittömäksi pulkannaruksi?
Nuorena hoikka on kaunis mutta yli 40 vuotiaana kannattaa valita kultainen keskitie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyyy no eipäoo.
Miksi haluisin olla pyllytön ja tissitön lautanaru?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi joku normaali laihduttaa itsensä pyllyttömäksi ja tissittömäksi pulkannaruksi?
Veikkaisin, että koska he haluaa ja voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin pylly ja tissit (liikun n.3krt vko ja syön terveellisesti), mutta huolehdin etten tule läskiksi.
Minkä kokoinen on mielestäsi rusina?
Esim. Bmi tai pituus/paino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyyy no eipäoo.
Miksi haluisin olla pyllytön ja tissitön lautanaru?
Mielummin sekin kun hehtaari käskiarse.
Olisinkin 🙄