G: koska miehesi on viimeksi käynyt lääkärissä?
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Mun mieheni on 39-vuotias ja väittää viimeksi käyneensä lääkärissä armeija-aikoina. Onkohan tämä kovinkin yleistä? Hän on perusterve ja ei ole flussassakaan joutunut olemaan koskaan 3 päivää pitempää saikulla (3 päivää saa olla poissa omalla ilmoituksella). Työpaikan terveystarkastuksen hän on " välttänyt" tulemalla aluksi harjoittelijaksi taloon. Pitäisiköhän häntä patistaa johonkin terveystarkastukseeen, kun liikunta ei juuri maistu ja tuo keskivartalokin on vuosi vuodelta muhkeampi? Hän on kyllä sitä mieltä, että lääkäriin mennään vasta, kun pää on kainalossa.
Kommentit (14)
riin ettei pääse sepelvaltimotauti yllättämään. muuten menee tosiaan sitten suoraan säkissä pakastimeen pian tuo mies.
Ei kuitenkaan saanut lääkkeitä koska oli hyvässä kunnossa,pientä turvotusta vain. Arvatkaa päästänkö lapset puskiin leikkimään kesällä?
uusimassa allergialääkereseptiä, kun alkavat nuo siitepölyt puskea päälle...
hamamslääkärissä käy säännöllisesti, kerran vuodessa vähintään.
Jo vähintään siksikin, että jos on niin kipeenä, että ei töihin kykene, niin tarvitsee lääkärintodistuksen.
Viimeksi taisi olla joskus loppuvuodesta, kun oli paha flunssa ja poskiontelontulehdus yms.
kahdeksan vuotta sitten, tosin voi olla että se oli terveydenhoitajalla se tarkastus
urheilija kun on niin on noita vammojakin sitten sen mukaan.. onneks joukkueella omat lääkärit ja kunnon vakuutukset. Mut ei ns. normaalissa lääkärissä ole käynyt aikoihin.
ja aina saa pari viikkoa sairaslomaa, milloin minkäkin vaivan takia. En minä vaan saa vaikka kuinka puolikuollut olisin.
että mies on kerran kahdeksan vuoden aikana ollut töistä pois pahan flunssan takia ja silloin riitti soitto firman terveydenhoitajalle, ei tarvinnut lääkäriin saakka mennä. Yleensä on vain pikkuflunssaa jos sitäkään niin ei se lääkärissä ole juossut
t.9
hammaslääkärissä käy parin vuoden välein ihan oma-alotteisesti myös.
Sairautensa vuoksi joutuu säännöllisesti käymään.
mies käy lääkärissä pari kertaa vuodessa. Yleensä hoitaa asiat puhelimella. Minä olen viimeksi käynyt lääkärissä kesällä 2000 muulla kuin raskauteen liittyvällä asialla (ja raskausaikanakin kävin vain ne " pakolliset" kolme kertaa + jälkitarkastus). Ens viikolla olen menossa elämäni ekaa kertaa gynelle ja pelottaa ihan h*lvetisti.
reikiä ole, kun ei särkyäkään oo. Ihan käsittämätöntä, kun pesee hampaatkin yleesä vaa sutasten..
Ei ole koskaan sinä aikana kun ollaan tunnettu (13 vuotta) käynyt lääkärissä.