Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa ostaa Lidlistä keittiötarvikkeita ym.?

Vierailija
23.11.2025 |

Lidlissähän on aina paljon tavaraa myynnissä, mutta kannattaako ostaa mieluummin merkkituotteita jostai n pikkuputiikista tai tavaratalosta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, Lidlin roina on mulla kestänyt ihan hyvin. Poikkeuksena tuon puljun sähkökäyttöiset pippurimyllyt ei kestä.

Ei tosin paljon maksakaan...

Vierailija
2/7 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloa, mutta homoa on. Naureskaellaan siinä tuulikaapissa heteroystävieni kanssa teille homoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein kaikki sieltä mutta toisaalta ei käy paljon illallisvieraitakaan.

Vierailija
4/7 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota

Vierailija
5/7 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi? Ei tietenkään ole noloa ostaa tarvitsemaansa tavaraa yhtään mistään. Ihmiset asioivat kaikenlaisissa kaupoissa, kuka mistäkin syystä.

Ajatteleeko oikeasti joku sitä, mitä muut ajattelevat hänen ostospaikastaan? Aika stressaavaa ja ikävää elämää, jos niin on. 

Vierailija
6/7 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta mihin tai miten haluaa rahansa käyttää. Itse ostan mieluummin muutaman euron ruokakipon kissalle Lidlistä kuin 85 euroa maksavan ruokakipon Stockmannilta tai erikoisliikkeestä. Kumpikin kippo toimivat samaan tapaan. Lidlin kipon voi pestä pesukoneessa. Hienompi esteettinen kippo pitää pestä käsin.

Vierailija
7/7 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä mättää ruokaa suuhun ihan siinä missä kalliimmillakin Sorsakoskilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan