Onko noloa ostaa Lidlistä keittiötarvikkeita ym.?
Lidlissähän on aina paljon tavaraa myynnissä, mutta kannattaako ostaa mieluummin merkkituotteita jostai n pikkuputiikista tai tavaratalosta?
Kommentit (7)
Ei noloa, mutta homoa on. Naureskaellaan siinä tuulikaapissa heteroystävieni kanssa teille homoille.
Mulla on melkein kaikki sieltä mutta toisaalta ei käy paljon illallisvieraitakaan.
Kysytkö tosissasi? Ei tietenkään ole noloa ostaa tarvitsemaansa tavaraa yhtään mistään. Ihmiset asioivat kaikenlaisissa kaupoissa, kuka mistäkin syystä.
Ajatteleeko oikeasti joku sitä, mitä muut ajattelevat hänen ostospaikastaan? Aika stressaavaa ja ikävää elämää, jos niin on.
Oma valinta mihin tai miten haluaa rahansa käyttää. Itse ostan mieluummin muutaman euron ruokakipon kissalle Lidlistä kuin 85 euroa maksavan ruokakipon Stockmannilta tai erikoisliikkeestä. Kumpikin kippo toimivat samaan tapaan. Lidlin kipon voi pestä pesukoneessa. Hienompi esteettinen kippo pitää pestä käsin.
Kyllä niillä mättää ruokaa suuhun ihan siinä missä kalliimmillakin Sorsakoskilla
Ei kannata, Lidlin roina on mulla kestänyt ihan hyvin. Poikkeuksena tuon puljun sähkökäyttöiset pippurimyllyt ei kestä.
Ei tosin paljon maksakaan...