Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua rupes yht'äkkiä säälittään päällekkäin ja sivuttain asujat

Vierailija
22.11.2025 |

Omiakin taloja on hei saatavilla!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää omakotitaloasujat. Hirveä työleiri ja monilla asuntolaina päälle.

Kyllähän monella kennostoasukillakin on asuntolainaa.

Paitsi toki sinulla siinä kunnan luukussa.

On muitakin vuokranantajia kuin kunta

Kustannat vuokraloordin lapsen elämää siinä mukavasti, vuokratulojen kautta.

Oletko koskaan ajatellut miten kustannat kauppiaan ja puhelinliittymäomistajan elämää maksuillasi?

Vierailija
22/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on juuri inhottavin aika asua ok:ssa, lumityöt, lämmitys ja jos ei harrasta pulkkamäkeä tai muita lasten leikkejä, sillä pihalla ei tee tällä hetkellä mitään.

Omakotitalossa ei ole ikinä inhottavaa asua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumalla halvassa kaupungin luukussa, pysyvät menot aisoissa, on oma talohenkilö joka on puhelinsoiton päässä hoitamassa nurmet, lumet, hiekoitukset, korjaukset jne laskin karkeasti että näiden vuosien aikan asumalla  vaatimattomasti luukussa säästöä on kertynyt yli 100000e  ei huano sanos jorma

Vierailija
24/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi säälitellä. En pärjäisi ja jaksaisi yksin ja autottomana omakotitalossa. Ihan liian työläs ja mahdotonkin hoitaa sellaista, on kiipeämistä katolle, rännejä putsaamaan, lumitöitä, pihatöitä ym. ym. Ei kiitos.

Asun kerrostalossa maatasolla, eli en tarvitse hissiä enkä portaita mennessä ja tullessa. Toisella puolen asuntoa on parveke, jonka alapuolella on rinnettä sen verran, että se ei ole maatasolla. Ohi kulkee toisinaan kettuja, peuroja ym. metsän eläimiä.

Paikka ei ole ihanteellisin paikka, koska joskus naapuri meluaa ja vastapäätä näen toisen kerrostalon välissä olevista puista huolimatta, mutta varsin hyvä se on. Vieressä on parikin uimarantaa.

Vierailija
25/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän on juuri inhottavin aika asua ok:ssa, lumityöt, lämmitys ja jos ei harrasta pulkkamäkeä tai muita lasten leikkejä, sillä pihalla ei tee tällä hetkellä mitään.

Omakotitalossa ei ole ikinä inhottavaa asua.

Kokeileppa asua siinä yksin ja autottomana, puhu vasta sitten. Totuus nimittäin on, että omakotitalossa viihtyy ja pystyy asumaan vain, jos tietyt edellytykset täyttyvät. Itse jouduin muuttamaan pois rivitalostakin, koska edes pikkupihan hoito ei onnistunut, koska multasäkkejä ei saa jalan tai polkupyörällä sieltä kaupasta raahattua kotiin, että voisi puutarhaa pitää kunnossa.

Vierailija
26/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin tyytyväinen kun voin asua ja elää asunnossa, jonka lämmittämisestä tai pihatöistä minun ei tarvitse huolehtia. Ei myöskään jätehuollosta tai kiinteistöveron maksamisesta tai siitä, että vesiputket ovat kunnossa tai tietoverkkoyhteydet toimivat. Vain muutaman esimerkin antaakseni. 

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Vierailija
27/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää omakotitaloasujat. Hirveä työleiri ja monilla asuntolaina päälle.

Kyllähän monella kennostoasukillakin on asuntolainaa.

Paitsi toki sinulla siinä kunnan luukussa.

On muitakin vuokranantajia kuin kunta

Kustannat vuokraloordin lapsen elämää siinä mukavasti, vuokratulojen kautta.

Mielummin lapsen elämää kuin pankinjohtajan.

Niin, pakon edessä tehty ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi