Te joilla on köyhää ja vaikeaa
Verratkaa itseänne johonkin jolla on asiat vielä huonommin. Tulee hyvä mieli.
Kommentit (26)
Olisiko sinulla keskiluokkaisella muita hyviä "neuvoja" vielä?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla keskiluokkaisella muita hyviä "neuvoja" vielä?
Itse saan tästä apua.
Ihminen jolla on katto pään päällä Suomessa, ei ole köyhä. Näen tämän lähinnä sillä tavalla, että on vain kiittämättömiä ja elämää epämieluisasti eläviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jolla on katto pään päällä Suomessa, ei ole köyhä. Näen tämän lähinnä sillä tavalla, että on vain kiittämättömiä ja elämää epämieluisasti eläviä ihmisiä.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole sitä kattoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin monen kohdalla ihan oma vika
Normaalille ihmiselle tulis surullinen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
That's the fricking point.
Vähävarainen olen. Minulla on parantumaton suolistosairaus ja 2 syöpää on leikattu. Lisäksi on tuki- ja liikuntaelinsairauksia. Mihinkä vertaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on rahan syytä, että olen onneton. Ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta se on yleensä omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Minäkin päätin sairastua syöpään, jota ei voi lääkkeillä parantaa, mennä elinsiirtoon, jotta jäin henkiin ja olla kuusi vuotta pois töistä, koska olin niin sairas.
Olisinpa tuntenut sinut, niin olisin terve. :(
Minulle ei tule ap:n neuvosta ollenkaan hyvä mieli. En ole perverssi saadakseni hyvää mieltä siitä, että jollakin menee huonosti. Olen ihan tavis ja naapurissa on pariskunta joilla hyvin pieni eläke. Vien heille joululahjaksi ison pahvilaatikollisen jouluisia elintarvikkeita ja saan tästä hyvän mielen itselleni, sen antajan ilon. Lisäksi kutsun heidät jonain joulunajan päivänä brunssille. Ei ole eläke minullakaan suuri mutta saan yksin sen mitä he kahdestaan.
Miten sairastuminen voi olla ihmisen omaa syytä. Oli se sitten mielen sairaus tai fyysinen sairaus kuten syöpä. Ihmeellisiä neuvoja täällä vai onko sama kaheli vuokraloordieläkeläinen joka syytää tänne päivittäin kelarotta kertomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta se on yleensä omaa syytä.
Niinkö moukka... Onko hihassa muuta itsestäänselvyyksiä
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tule ap:n neuvosta ollenkaan hyvä mieli. En ole perverssi saadakseni hyvää mieltä siitä, että jollakin menee huonosti. Olen ihan tavis ja naapurissa on pariskunta joilla hyvin pieni eläke. Vien heille joululahjaksi ison pahvilaatikollisen jouluisia elintarvikkeita ja saan tästä hyvän mielen itselleni, sen antajan ilon. Lisäksi kutsun heidät jonain joulunajan päivänä brunssille. Ei ole eläke minullakaan suuri mutta saan yksin sen mitä he kahdestaan.
Mene muualle satuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Näe sin näin ihan vapaasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Minäkin päätin sairastua syöpään, jota ei voi lääkkeillä parantaa, mennä elinsiirtoon, jotta jäin henkiin ja olla kuusi vuotta pois töistä, koska olin niin sairas.
Olisinpa tuntenut sinut, niin olisin terve. :(
Häh? Katosta oli puhe eikä syövästä. Ootko koditon?
Vierailija kirjoitti:
Normaalille ihmiselle tulis surullinen mieli.
...niinkö tulisi. Onpa fiosofita tietoa
Olen köyhä. Tilillä 190€ ja pitäis viikko vielä pärjätä. Olen kuitenkin hirvittävän onnellinen. Päiväbudjetti jelpaa