Keitä ovat "kerran viikossa suihkuun" -ihmiset?
Kommentit (923)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä pääsit käskemään (tosin et kyllä pääse), mikä silloin olisi standardi suihkussakäynti frekvenssi ja siellä käytetty minimi - ja maksimi aika ynnä veden lämpötila per nuppi ikädemografiset tekijät poissulkien? Voit kirjoittaa vastauksesi permanent tussilla laitteesi käytölle, dorka.
Mutsis oli dorka, kun ei opettanut perusasioita puhtaudesta.
Aika vaikee sen on sua opettaa, se on kaikille aika vaikeeta, dorka.
Kaikki on vielä normaalin rajoissa. Useampi kun joka päivä kerran oitoa ja turhaa, samoin harvemmin kun kerran viikossa.
Tänään kävin.
Anteeksi, oli masennusjakso ja juuri ja juuri pääsin sängystä välillä vessaan. No nyt on taas pää pilvissä ja bisnekset luistaa.
Ei tää niin kivaa ole sairastaa, perhe ja kaikki kuitenkin.
Mulla kutisee iho tukalasti, jos ramppaan suihkussa joka päivä! Ei ihme, että suomalaiset ylikuluttavat luonnonvaroja. Ymmärrän jos hikoilee, likaantuu esim töissä, mutta aikamoista vedentuhluuta rampata suihkussa!
Suihkutteluaiheet ovat ihan parasta viihdettä tällä palstalla! Jatkakaa, olkaa hyvä!
Kyllä mä alan haista ja on nuhjuinen olo jos en peseydy päivittäin. Liikun myös jonkun verran ja senkin vuoksi täytyy peseytyä. Vaikka istuisin yksin kotona niin siitä huolimatta kävisin suihkussa joka päivä, itseäni nimittäin haittaisi haista pesemättömälle.
Ennen kun vielä kävin konttorilla oli näitä hajuherneitä jotka joko haisivat tunkkaiselta hieltä, tai hien ja paskan sekaiselta vanhalta parfyymilta. Tällaisia hajuherneitä oli sekä miehiissä että naisissa. Jos vielä luulet että muut eivät sisätöissä huomaa hygieniasi laiminlyöntiä, niin voin kertoa että luulosi on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla vielä ymmärrän, ettei suihkussa joka päivä käydä, mutta aikuisilla hiki haisee. Ette vaan itse sitä huomaa, kun olette niin tottuneet niihin hajuihinne. Me muut ei olla.
Tietysti jos asuu yksin, eikä käy missään niin oma asia.
Kaikilla hiki ei haise ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kutisee iho tukalasti, jos ramppaan suihkussa joka päivä! Ei ihme, että suomalaiset ylikuluttavat luonnonvaroja. Ymmärrän jos hikoilee, likaantuu esim töissä, mutta aikamoista vedentuhluuta rampata suihkussa!
Taas Suomi vastuussa luonnonvaroista. Ootte te kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen pesu ei ole ramppaamista.
En ymmärrä, miksi pitäisi käydä noin usein suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, Suomestahan se vesi ekana loppuu.
Puhumme siitä, käykö hän suihkussa vain kerran viikossa eikä käytä muita puhdistusmenetelmiä, vai vaihtaako hän alusvaatteensa ja peseekö peniksensä ainakin päivittäin.
Millainen haju tulee paikasta, jossa on virtsaa ja ulosteita, jos se pestään kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vältettäviä.
Minulla on liian hyvä hajuaisti.
Olet sitten elänyt liian kliinisessä ja hajuttomassa ympäristössä.
Hajuihin tottuu eikä niitä lopulta edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla hiki ei haise ollenkaan.
Tunnen itsekin näitä vesikammoisia joilla 'hiki ei haise'. No ei ehkä omaan nenään mutta muiden kuitenkin. Parhaat sissit selvittävät saunakäynninkin ilman veteen koskemista, kuten myös armeijassa näitä 'hajuttomia' piti välillä kantaa suihkuun, tuvan lemutessa kuin ketun pesä. Molemmat omin silmin nähtyinä (ja haistettuna, valitettavasti).
Oma sääntö on että konttorille aina suihkun kautta aamulla, vapaalla peseydyn kunnolla vähintään joka toinen päivä. Minulla on myös atooppinen iho, mutta se ei ole mielestäni veruke mennä toimistoon haisevana. Kyseessä on myös muiden ihmisten kunnioittaminen, ei pelkästään oma mukavuus.
Vierailija kirjoitti:
Puhumme siitä, käykö hän suihkussa vain kerran viikossa eikä käytä muita puhdistusmenetelmiä, vai vaihtaako hän alusvaatteensa ja peseekö peniksensä ainakin päivittäin.
Millainen haju tulee paikasta, jossa on virtsaa ja ulosteita, jos se pestään kerran viikossa?
Miksi peniksessä olisi ulosteita?
Vierailija kirjoitti:
Suomen olisi ollut hyvä jäädä sinne 50-luvulle, niin ei tarvitsisi hävetä. Oltaisiin yhdessä Albanian ja Kazakstanin kanssa samalla aaltopituudella.
Mistä käsityksesi Albanian ja Kazakstanin hygieniatasosta mahtaa olla peräisin?
Arvaas muuten, missä Euroopan maassa kaikken vähiten pestään käsiä vessassa käynnin jälkeen?
Oikea vastaus on Alankomaat. Kärkeä pitää joku Bosnia. Uskonto on tässä se vaikuttava tekijä: Kalvinisteille kropasta huolehtiminen on turhamaisuutta, muslimeille taas puhtaus on uskonnollinen velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vältettäviä.
Olet sitten elänyt liian kliinisessä ja hajuttomassa ympäristössä.
Hajuihin tottuu eikä niitä lopulta edes huomaa.
Mitä sitten? Miksi pitäisi tieten tahtoen haistella pahoja hajuja?
Vältettäviä.