Eliittikumppanien rinnalle voisi tulla alhaisemman tason ihmisille joku Luuserikumppanit-deittipalvelu.
Ei kaikki ihmiset ole niitä tasokkaita,kauniita,komeita ja menestyviä. Joillain voi olla päihdeongelmia, mt-haasteita,rumia,läskejä jne. Miksi ei ole näille omaa sivua?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyisin heti!
Minäkin. Normaalit deittisovellukset ei kiinnosta yhtään mutta sen olen huomannut että eniten tuun juttuun muiden surkimusten kanssa niin haluisin karsia normot pois kun niiden kanssa ei oo mitään yhteistä.
Ai pidän itseäni melko normona, mutta haluaisin ne teennäiset suorittaja ihmiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo. Tinder
Olin tulossa sanomaan samaa. Ei pyörää tarvitse enää uudestaan keksiä 😁
Tinder on Tempparit - tasoisten deittipalveöu. Luuseripalvelu on Suoli.24. Jokainen, joka on edes käynyt ko.deittipalvelussa, tietää tämän.
Ai joku av-mammakumppanit? Taso olisi kyllä alhaalla.
Millä perusteella ihmiset jaetaan tasoihin?
Minä jaan koulutuksen perusteella. Eli sivistys on korkein taso. Yleensä sivistynyt ihminen osaa kohdella muita ihmisiä hyvin tai asiallisesti ja ymmärtää, miten yhteiskunta ja ihmiset toimivat. Ulkonäkö on vähiten tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyisin heti!
Minäkin. Normaalit deittisovellukset ei kiinnosta yhtään mutta sen olen huomannut että eniten tuun juttuun muiden surkimusten kanssa niin haluisin karsia normot pois kun niiden kanssa ei oo mitään yhteistä.
Eikö lähiöpubit/-räkälät toimisi sulle sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyisin heti!
Eikö lähiöpubit/-räkälät toimisi sulle sitten?
Ei jos ei pidä kännikaloista.
Vierailija kirjoitti:
Minä jaan koulutuksen perusteella. Eli sivistys on korkein taso. Yleensä sivistynyt ihminen osaa kohdella muita ihmisiä hyvin tai asiallisesti ja ymmärtää, miten yhteiskunta ja ihmiset toimivat. Ulkonäkö on vähiten tärkeä.
Luuderideitissä oma kokemus luuseriudesta riittäisi.
Ei muuta kuin perustamaan omaa sivua.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein toimisi. Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
On jo: Suomen Sisun keskiviikkokerho.
Saako myös ne kiltimmät miehet tulla sille sivustolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo. Tinder
Olin tulossa sanomaan samaa. Ei pyörää tarvitse enää uudestaan keksiä 😁
Tinder on Tempparit - tasoisten deittipalveöu. Luuseripalvelu on Suoli.24. Jokainen, joka on edes käynyt ko.deittipalvelussa, tietää tämän.
Kertoo mielestäni jotain ihmisen älyn tasosta jos on valmis kauppaamaan itseään Tinderissä. Tai painostaa muita kauppaamaan itseään Tinderissä (ex-ystäväni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein toimisi. Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Miehet on jo monella 5-kymppisellä nähty, hyvässä ja huonossa. Ja pätee toisinkinpäin: nautitaan omasta rauhasta. Ei tuohon mitään vihaa tarvitse liittyä.
No todellakin. Eipä eliittinä itseään pitävät paljon kiinnostele. Ihan normaali-ihmiset kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaan koulutuksen perusteella. Eli sivistys on korkein taso. Yleensä sivistynyt ihminen osaa kohdella muita ihmisiä hyvin tai asiallisesti ja ymmärtää, miten yhteiskunta ja ihmiset toimivat. Ulkonäkö on vähiten tärkeä.Luuderideitissä oma kokemus luuseriudesta riittäisi.
Luuserius tarkoittaa jo että koet olevasi epäonnistunut. Mutta entä jo ympäristösi on umpihullu niin onko siihen sopeutumattomuus merkki oikeastaan häviöstä? Ainakin kannattaa tarkkaan miettiä se, missä tietää olevansa pystyvä. Ei kukaan halua niin luuseria että saa elämään riesaa, uuvuttavuutta ja muuta ikävää. Luuseriuden täytyy olla siis jotenkin hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin. Eipä eliittinä itseään pitävät paljon kiinnostele. Ihan normaali-ihmiset kyllä.
Eliittikumppanit kuulostaa jo itsessään ironiselta. Kuin houkuttaisi ne pahimmat kusipäät samaan osoitteeseen todellakin ansaitsemaan toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei pidä paikkaansa, ovat usein ylimielisiä , koppavia, henkilökohtaista hygieniaa vältteleviä typeryksiä. Terv, kokemusta on pitkätä ajalta.
Tällainenhan oli jo aikoinaan Mad TV:ssa; Lowered Expectations!!
Vierailija kirjoitti:
Saako myös ne kiltimmät miehet tulla sille sivustolle?
Missään nimessä ei. Joku raja luuseriudessakin!
Näissä eliittikumppareissa ja tindereissä on monesti sellaisia harhaisia luusereita jotka luulee olevansa huippusaaliita eikä kykene katsomaan itseään objektiivisesti. Luuserideittiin otettaisiin vain rehellisesti luuseriutensa ja surkeutensa myöntäviä ihmisiä.