Miten lihansyöjät perustelevat itselleen lihan syömisen?
Jos ei itse metsästä kaikkea syömäänsä lihaa, niin osallistuu eläinten kidutukseen.
Kommentit (26)
Niin, olet kyllä oikeassa ja siitä koen tuskaa. Olen kuitenkin huolissani lapseni riittävästä raudan saannista joten ostan 1-2 kertaa kuussa jauhelihaa ja välillä syödään kanaa tai kananmunia. Hirveää se on ja itseäni jotenkin ällöttää välillä mutta en halua ottaa riskiä että raudan saanti olisi heikkoa.
Useimmiten nälällä. Huvikseni syön melko harvoin.
Vegaanien poistamisesta pitäisi maksaa terminointipalkkio, täysin turhaa sakkia luonnonvaroja tuhlaamassa.
Ei tarvitse mitenkään perustella. Syön lihaa, jos huvittaa ja siitä pidän. Minun ei tarvitse mitenkään perustella ruokailutottumuksiani.
Minulle ainakin riittää perusteeksi mieliteko ja nälkä!
Ihminen on eliökunnan luokituksessa sekaravinnon syöjä. Ihmisen hampaat on tarkoitettu lihansyöntiin.
Metsästäjä ei kiduta saalistaan? Erikoinen oletus.
En koe kiduttavani eläimiä. Kasvatan sivutoimisesti pari mullikkaa kerrallaan pientilallani. Hyvän elämän saavat, mahdollisuuden ulkoiluun, paljon tilaa, pienen lauman. Syön ihan hyvällä omatunnolla.
Lihavero ! ni ollan tasoissa jatkoa ajatellen.
Liha on hyvää ja terveellistä. Paljon protskua myös.
Miksi joku vegaani kuvittelee muiden olevan hänelle tilivelvollisia ruokavaliostaan?
Ap. on näköjään tällainen itseään muista parempana pitävä, kun nähtävästi ei syö lihaa. Annan sulle hyvin lyhyen vastauksen: SYÖN, KOSKA VOIN. Enkä välitä sun kaltaisista ulisijoista.
Vierailija kirjoitti:
Lihavero ! ni ollan tasoissa jatkoa ajatellen.
Vegaaneille ja muille ituhipeille idioottivero ja iso.
Koska haluan huolehtia riittävästä proteiinin saannista enkä kärsiä aliravitsemuksesta ja puutostiloista.
Biologian mukaan hampaistoni ja vatsani on sekasyöjän, joten noudatan sekasyöjän ruokavaliota ja voin hyvin.😈
Vierailija kirjoitti:
Metsästäjä ei kiduta saalistaan? Erikoinen oletus.
No ei tietenkään.
Itse syön lihaa pari kertaa vuodessa ja kalaa joka päivä. En perustele sitä mitenkään. Minä vain syön.