Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa mitään itsepuolustuslaitetta, mihin ei tarvitsisi mitään lupia?

Vierailija
18.04.2007 |

Pippurisumutekin ilmeisesti luvanvarainen...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti itsepuolustukseen hyötyä, mutta kiinnittää ympäristön huomion.

Vierailija
2/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

talikko ym, onhan niitä :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat täysin laillisia. Eri asia onkin, milloin niitä on järkevä käyttää, jälki on meinaan aika kaamea...

Vierailija
4/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun kerran potkasee/lyö puukolla/ampuu ni johan hiljenee.

Vierailija
5/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaista matkakokoista joka mahtuu taskuun. Kyllä se vähintään säikäyttää (enpä ole kokeillutmiltä tuntuu silmissä) ja saa lisäaikaa paeta :)

Vierailija
6/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen hätäsireeni... saa huomiota :)

Vierailija
7/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvana. Pitääpä ottaa selvää missä noita itsepuolustuskursseja järjestetään. Tarkoititko sellaista vkl kestävää? Onko kellään kokemuksia sellaisesta?

ap

Vierailija
8/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ilme päällä, epäviehättävä vartalo, vaatteet kokomustia ja naama meikitön. Olen saanut olla rauhassa niin kauan kuin olen tältä näyttänyt.

Vierailija
9/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytät sillä vaan, ja teet hallaa itselles. Uhkailemaan on turha ruveta, hyökkääjähän pistää käden silmiensä suojaksi ja suihkeen kantama on niin pieni, että huitasee sen sulta kädestä. Tositilanteessa tuskin pystyt tempasemaan sitä lakkaa niin nopeasti, että olis mitään hyötyä, ja toiseksi, ei se muuta kuin säikäyttää, tuskin ehtisit edes karkuun juosta. Sytkärin jos otat mukaan, olet itse pian syytteessä pahoinpitelystä ja oikeasti on siinä suhaamista ennen kuin saat toivotun roihun aikaseksi, siinä vaiheessa olet jo maassa.

Jos näet jonkun hiippailevan tai muuten pelottaa, puhu kännykkään näkyvästi, oikeasti tai leikisti. Ne hälyttimetkin on ihan hyviä. Itsepuolustuskurssikaan ei ole pahasta, jos ei muuta, tuo ne ainakin itseluottamusta joka näkyy päällepäin; taitoja on pidettävä yllä, jotta säilyy refleksinomaisina, ei niitä muuten osaa käyttää.

Vierailija
10/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mene ostamaan se aseliikkeestä, näin minä tein. Muutama tilanne on ollut sellainen jossa ehkä olisi saattanut tarvita, mutta koska se on siellä taskussa niin se jo antaa sinulle tunteen että olet tilanteen herra.

Vierailija
11/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mahtaa olla tavan tallustajilla?

Vierailija
12/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joutuu itse helposti syytettyjen penkille ja korvausvelvolliseksi. Totti Karpela piti mulle tosta aiheesta aikoinaan aika kattavan luennon, kun noita lajeja ahkerasti treenasin.

Vierailija
13/15 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojautuminen oikeudetonta hyökkäystä vastaan löytyy rikoslain uudistamisen jälkeen nykyään rikoslain 4. luvun 4. momentista.

Vierailija
14/15 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti hyötyä, mutta ainakin psyykkisesti hiukan. Taskussani oli aina avainnippu, josta levitin avaimet sormien väliin ja käteni oli nyrkissä, jos jouduin kulkemaan yksin myöhällä pihalla. Koskaan ei kyllä ketään mistään tullut kimppuuni, mutta oli kiva edes kuvitella omaavansa jotakin turvajuttua.

Vierailija
15/15 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin vähäksi aikaa sokaisee, kun suoraan silmiin suihkuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän