Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa niin päähän eräs ostaja huutonetistä!

Vierailija
18.04.2007 |

pisti todella lapsellisen ja ikävän s. postin kun oli löytänyt 4 vaatteesta huomautettavaa (isohko vaatepaketti kyseessä). pahoittelin jatarjouduin lunastamaan paketin takaisin maksaen kaikki kulut. ei suostunut, kuulemma turhaa, laittoi kuitenkin negan. Itse vaihdoin palautteen positiivisesta neutraaliksi koska en ymmärrä miksi ei pura kauppaa vaan valittaa. Tänään vaihtanut palautteen niin että MINÄ olisin ensimmäisenä laittanut tuon neutraalin sen jälkeen kun hän huomautti viosta!

Eli valehtelee täysin! Minulla on dokumentit tallessa meidän viestinnästä. Olen ollut kärsivällinen ja yrittänyt sovitella mutta nyt meni kyllä jo ihan mauttomaksi! Niin ja yli 100 onnitunutta kauppaa 3 vuoden aikana on takana. Hän uusi 5 kuukaudessa yli 200 kauppaa ja jatkuvasti yli 50 tuotetta myynnissä (suurin osa uusia erikokokoisia lasten vaatteita)..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan jatkossa ostajat näkee sun palautteista, millainen tyyppi on ollut asialla...ja ylääpito ei läheskään aina puutu näihin kahden ihmisen välisiin juttuihin..

Vierailija
2/2 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin olen toipumassa vakavasta sairaudesta ettei oikein jaksaisi turhaa kinaa. Ihan hullua ettei pura kauppaa vaan valittaa ja haukkuu! Eli on tyytyväinen pakettiin mutta olisi halunnut hyyvitystä näistä vioista.

Painottaa että hän on todella tarkka, niin minäkin luulin olevan, ennen häntä..

Hitsi, ei taida tulla uni tänäänkään. Huutonet ei taida mulle sopia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla