Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat, joka vuotinen rahanmeno

Vierailija
21.11.2025 |

Taas koittaa se aika, kun haluaisi ostaa läheisille joululahjoja. 

Minulla on kolme veljen tyttöä joista yksi on kummilapseni. Tilanne on kuitenkin tänä jouluna se, että

mulla ei yksinkertaisesti ole rahaa ostaa lahjaa muille, kuin kummitytölleni, koska jäin lomautetuksi. 

Olen yrittänyt puhua tästä veljelleni, mutta tuntuu ettei hän oikeasti ymmärrä mun taloudellista tilannetta tänä jouluna. 

Jos mä ostan kaikille lapsille lahjat, niin totuus on etten tule mitenkään perin pärjäämään taloudellisesti.

Olenko täysin moukka täti ostamalla lahjan vain kummilapselle?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kirppikseltä joululahjat.

Vierailija
22/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset tottuu siihen, että esim yhden synttäreillä kaikki saa lahjat, niin voivoi, sehän on ihan hullu odotus ties miten vanhaksi asti. Ja vieraille kauhee rahallinen panos yhteen lapsiperheeseen. Ei lapsia tartte opettaa siihen, et mun pitää saada aina vähintään saman kuin joku toinen. 

Ei lapsia tarvitsisi opettaa siihenkään, että kummi on lahja-automaatti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan kirppikseltä joululahjat.

Olen ostellut pitkin vuotta alesta joulu- ja synttärilahjoja. 

Vierailija
24/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä noin köyhiä sisaruksia jotta pitää jonkun lapsettoman repiä vaikka väkisin persnahastaan lahjat niiden kakaroille.

Joulun alla vähävaraisille lapsiperheille jaetaan avustuksia ja voisivat alkaa niitä kyselemään ettei tarvitse vähävaraisia lähiomaisia alkaa nylkemään kun ei se kellään raha kasva puussa. 

Vierailija
25/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan