Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hippityttö seurustelukumppanina

Vierailija
21.11.2025 |

Mitä hippiys tuo suhteeseen? Olen treffailut yhtä 20-vuotiasta ja aiotaan viettää ensimmäinen viikonlopou yhdessä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suostu peseytymään, käyttämään deota yms., en halua edes tietää lisää. Ostaa keittiötarvikkeetkin käytettynä jonkun mummon kuolinpesästä.

Mitä vikaa on käytetyissä keittiötarvikkeissa?

Mummot eivät välttämättä erota anustappia ja keittiökauhaa. Lisäksi ovat saattaneet saada kuolettavaa sädehoitoa ennen kuolemaa.

Niiden talotkin tuuppaa olemaan homeessa

Vierailija
22/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kiinnostaako jos joudun lastenvahdiksi päihteiden takia varsinkin jos alkaa käyttämään jotain sieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet kovin eri arvoilla, et varmaan jaksa kauaa ihmistä, joka ei ole työ- tai materiaorientoitunut, jota kiehtoo henkinen kasvu, meditaatio, mindfulness ja tantra, jolla on mahdollisesti avoin suhtautuminen psykedeeleihin tai vaihtoehtoisiin hoitomuotoihin, tai joka haluaa asua osan vuodesta autossa Jäämeren rannoilla. Mäkin löysin kyllä omani, mutta kaltaiseni, tietenkin. Jo kauan sitten.

Hän käy töissä ja opiskelee. Vaihtoehtoisista hoitomuodoista en tiedä mutta ainakin rokotteet ottaa normaalisti. Päihteet rajoittuu kiljuun ja pössyyn (olen varmistanut).

No tuohan on ihan perustyttö, tai olisi ollut ysärillä. Hyvät vibat 😄

Vierailija
24/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kai mitään erikoisempaa. Hyvää musaa, pilveä, kasvisruokaa ja karvaisen tussun.

Mun mies kutsuu mua hipiksi enkä ole mitään noista, paitsi hyvä musiikki... Siis omasta mielestäni.
Oon vaan tosi luonnonläheinen ihminen.

Millä tavalla luonnonläheinen? Oletko m vai n?

Asunto on sisustettu aikalailla luonnon väreillä (sammelen vihreä, bamboo ruskea, kivi harmaa, lumi valkoinen) sekä boheemikuvioilla. Pukeudun aikalailla myös samoihin väreihin kun asunto on sisustettu ja suosin noita boheemikuvioita myös vaatetuksessa. Asunnossa on paljon kasveja. Koruja käytän pääosin puukoruja ja kivikoruja. En käytä hirveästi meikkiä, hiukset on pellavanväriset eli luonnolliset. N olen. En käytä päihteitä missään muodossa paitsi juon kombuchaa (siinä voi olla vähän alkoholia). Tykkään kokkailla ruokia missä on paljon kasviksia, mutta eivät kuitenkaan ole kasvisruokaa. Haaveilen maalla asumisesta omassa rauhassa ja puutarhassa.

Kai nuo jotenkin hänen mukaan tekee minusta hipin, mutta en kyllä itseäni kutsuisi hipiksi. Voisiko tätä kutsua 2020-luvun hipiksi?

Vierailija
25/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suostu peseytymään, käyttämään deota yms., en halua edes tietää lisää. Ostaa keittiötarvikkeetkin käytettynä jonkun mummon kuolinpesästä.

Nykyään on vaikka millä mitalla luonnonmukaisia ihonhoitotuotteita, jotka toimivat aivan yhtä hyvin kuin ne muutkin. 

Mutta ihotuotteet eivät kuulemma ole luonnollisia eikä saippua eikä deo

Vierailija
26/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jonkun verran hengannu hippien kanssa ja todennu että "hippi" voi tarkottaa ihan mitä vaan. 

- Usein hipit on aika suurpiirteisiä. Tapaamisia sovitaan sillain että olen nyt sun ovella tai viestiin vaan unohdetaan vastata. 

- Useimmat on tosi välittömiä avoimia ja suvaitsevia. 

- Hipit suhtautuu aika negatiuvisesti yhteiskuntaan (Babylon on aina pahis.)

- Hipeillä harvoin on lähdekritiikkiä kun joku väittää löytäneensä uuden hoitomuodon tms. 

Voisin seurustella "hipin" kanssa mutta useimmat heistä on kyllä mulle vähän liikaa mihinkään sitoumukseen. 

Vierailija
27/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyy kerran vuodessa ja vain järvivedellä.

Vierailija
28/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on käytetyissä keittiötarvikkeissa?

Mistä tiedät käyttikö edellinen omistaja sitä keittiötarvikkeena vai vessanpöntön tukoksen poistajana?

Tuossa riittää se että pesee ja desinfioi kunnolla.

Itse en söisi pskaa, mutta onhan se luomua.

Jos pesee kunnolla ja desinfioi niin pskaa ei ole enää.

Se elää ja kasvaa siinä. Ei mitkään itiöt pesemällä pois lähde.

Vierailija
29/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kai mitään erikoisempaa. Hyvää musaa, pilveä, kasvisruokaa ja karvaisen tussun.

Mun mies kutsuu mua hipiksi enkä ole mitään noista, paitsi hyvä musiikki... Siis omasta mielestäni.
Oon vaan tosi luonnonläheinen ihminen.

Millä tavalla luonnonläheinen? Oletko m vai n?

Asunto on sisustettu aikalailla luonnon väreillä (sammelen vihreä, bamboo ruskea, kivi harmaa, lumi valkoinen) sekä boheemikuvioilla. Pukeudun aikalailla myös samoihin väreihin kun asunto on sisustettu ja suosin noita boheemikuvioita myös vaatetuksessa. Asunnossa on paljon kasveja. Koruja käytän pääosin puukoruja ja kivikoruja. En käytä hirveästi meikkiä, hiukset on pellavanväriset eli luonnolliset. N olen. En käytä päihteitä missään muodossa paitsi

Onko hormoniaalinen ehkäisy (pillerit) OK?

Vierailija
30/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää että onko kortsujen ja liukkarin oltava jotain luomua?

Vierailija
31/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ja millaiset hygieniatuotteet (hammastahna, saippua, shampoo) on OK?

Vierailija
32/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet kovin eri arvoilla, et varmaan jaksa kauaa ihmistä, joka ei ole työ- tai materiaorientoitunut, jota kiehtoo henkinen kasvu, meditaatio, mindfulness ja tantra, jolla on mahdollisesti avoin suhtautuminen psykedeeleihin tai vaihtoehtoisiin hoitomuotoihin, tai joka haluaa asua osan vuodesta autossa Jäämeren rannoilla. Mäkin löysin kyllä omani, mutta kaltaiseni, tietenkin. Jo kauan sitten.

Mutua.

Ehkä vaan tykkää tuosta tyylistä.

Näyttää moni moottoripyöräjengiläiseltäkin, vaikka ei edes ole moottoripyörää.

Itse yritän näyttää rikkaalta, vaikka en ole.

Vierailija
33/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin noi käy testeissä jos ei käytä kortsuja?

Vierailija
34/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanmarsseihin kannattaa treenata.

Vierailija
35/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti vielä vuonna 2025 miehet kuvittelee, että nainen söisi hormooneita vaan seksin takia?

Vierailija
36/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti vielä vuonna 2025 miehet kuvittelee, että nainen söisi hormooneita vaan seksin takia?

Ei sillä sekstailla voi myös ilman ehkäisyä. Ei vaan ole tarkoitus hommata lapsia.

Vierailija
37/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mitkä ja millaiset hygieniatuotteet (hammastahna, saippua, shampoo) on OK?

Hammastahna oli ok ja hoitoaine hiuksiin silloin tällöin. Nuo muut olivat vain jos erikseen pyysi käyttämään, alussa suostui paremmin.

Vierailija
38/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mitkä ja millaiset hygieniatuotteet (hammastahna, saippua, shampoo) on OK?

Hammastahna oli ok ja hoitoaine hiuksiin silloin tällöin. Nuo muut olivat vain jos erikseen pyysi käyttämään, alussa suostui paremmin.

Entä aromit?

Vierailija
39/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutua.

Ehkä vaan tykkää tuosta tyylistä.

Näyttää moni moottoripyöräjengiläiseltäkin, vaikka ei edes ole moottoripyörää.

Itse yritän näyttää rikkaalta, vaikka en ole.

Kyllä tästä on useamman vuosikymmenen kokemus 😉 eivät ne mutuilijat jaksa kovin kauaa, jos se on vain teeskentelyä mielenkiintoa. Ns ruohonjuuri- eli nykyiset cityhipit ovat ihan eri porukkaa kuin vaikkapa omavaraishipit, me old school teeseitsehipit tai puskajussit.

Vierailija
40/47 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän käy töissä ja opiskelee. Vaihtoehtoisista hoitomuodoista en tiedä mutta ainakin rokotteet ottaa normaalisti. Päihteet rajoittuu kiljuun ja pössyyn (olen varmistanut).

kiljusta tulee ripuli,eli kakkosvaihtoehto on sitte poissa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi