Saata Aallon pää ei kestänyt maailmalla ja ei ne managerit jaksaneet
Kommentit (20)
Mitäs meni lesboilemaan, siitä tuli kirous päälle, kuten aina käy.
Parhaat esitykset veti kun pakotettiin omasta muotista vähän pois
Sarah aosboutne toimi hyvin
On maksumuurin takana. Kopioi teksti tänne.
Taitaapi Saaralla olla ongelma ettei hänen biisinsä ole radio soitto tasoisia kappaleita, samaa ongelmaa potee Tarja Turunen vaikka laulu ääntä löytyisi.
Miksi tämä aihe on nyt tapetilla?
Kilpailu on kovaa, ja harva sinne huipulle pääsee. Varsinkaan jostain Suomen kaltaisesta persreijästä tuleva talentti, joita on 13 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Saaralla olla ongelma ettei hänen biisinsä ole radio soitto tasoisia kappaleita, samaa ongelmaa potee Tarja Turunen vaikka laulu ääntä löytyisi.
Tämä. Saaralla on ääntä, mutta ei välttämättä biisintekokykyä. Tässä taiteillaan sen kanssa, että onko parempi tehdä ns. oman näköistä juttua joka ei kiinnosta yleisöä vai uhrata vähän itsemääräämisoikeutta ja kuunnella asiantuntijoita jotta menestyy. Saara on valinnut oman polun.
Saaralla on ääntä.
Sitten tulee se mutta. Hänellä ei ole mitään lavakarismaa eikä esiintymiskykä (oli aika kamalaa seurata häntä lahjakkaiden esiintyjien seurassa esityksessä, kun muut oli ammattilaisia ja hän kuin vitosluokan kevätjuhlasta).
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on ääntä.
Sitten tulee se mutta. Hänellä ei ole mitään lavakarismaa eikä esiintymiskykä (oli aika kamalaa seurata häntä lahjakkaiden esiintyjien seurassa esityksessä, kun muut oli ammattilaisia ja hän kuin vitosluokan kevätjuhlasta).
Täysin eri mieltä. Hyvä, luonteva ja teatraalinen. Valitettavasti huono biisintekijä ja tätä tuntui olevan vaikea ymmärtää.
Saara on tosi valju persoona. Tai oikeastaan persoonaton. Harvinaisen tylsä. Hänellä ei ole sitäkään vähää karismaa, jota on jossakin perustason poppia laulavassa Miillassa tai Mirkassa tai Joonassa tai muussa perusetunimiartisisssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meni lesboilemaan, siitä tuli kirous päälle, kuten aina käy.
Mutku sivusiili on NIIN UPEE!
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Saaralla olla ongelma ettei hänen biisinsä ole radio soitto tasoisia kappaleita, samaa ongelmaa potee Tarja Turunen vaikka laulu ääntä löytyisi.
anteeks mitä ääntä Saaralla on, huutamista
Jopa Erika Vikman on parempi kuin Saara
Liian metallinen ääni, ei karismaa. Toki parempi kuin joku nariseva sanni.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Saaralla olla ongelma ettei hänen biisinsä ole radio soitto tasoisia kappaleita, samaa ongelmaa potee Tarja Turunen vaikka laulu ääntä löytyisi.
Saaralla on loistava ääni, mutta maailmalla on muitakin ja Suomessa on vaikea lyödä läpi, jos ei laula iskelmää. Tarja Turunen on oopperalaulajana alle keskitason.
Taisi olla omistushaluinen puoliso"manageri" joka piti huolta siitä ettei saaraa pääse kuuntelemaan muut kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on ääntä.
Sitten tulee se mutta. Hänellä ei ole mitään lavakarismaa eikä esiintymiskykä (oli aika kamalaa seurata häntä lahjakkaiden esiintyjien seurassa esityksessä, kun muut oli ammattilaisia ja hän kuin vitosluokan kevätjuhlasta).
Täysin eri mieltä. Hyvä, luonteva ja teatraalinen. Valitettavasti huono biisintekijä ja tätä tuntui olevan vaikea ymmärtää.
Tätä mieltä minäkin olen. Huonoja biisejä ja liian tetraalinen. Profiili on musikaaleissa, erinomainen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä aihe on nyt tapetilla?
Kilpailu on kovaa, ja harva sinne huipulle pääsee. Varsinkaan jostain Suomen kaltaisesta persreijästä tuleva talentti, joita on 13 tusinassa.
Saara on kyllä suomen nykyartisteissa poikkeus siinä, että tuo osaa oikeastikin laulaa ilman autotunetuksia yms. Tuo tuli brittienkin x-factorissa (tjsp) kakkoseksi, eikä tuonne asti pääse feikkaamalla.
Biisit on karmeita. No fear oli jotain kamalaa. Ja sitten ne UMK-biisit. EI. Ruotsista tilattua liukuhihnapoppia. Stailaus on aika karmea. Sivusiili ei. Lauluääni on kyllä kaunis ja taitava. Liian sekava kokonaispaketti.
Niin, puolisomanageri jolla ei ole koulutusta, kokemusta eikä verkostoa. Ihmekään että floppasi.