Vika työntekijässä vai työpaikassa?
Onko vika työntekijässä vai työyhteisössä jos työntekijä tekee koko ajan 110% omasta suorituskyvystään, ylitöitä koko ajan (9-11h työpäiviä + pitkät työmatkat), ei ole saikulla tai ehdi pitämään lomiaan JA silti työpaikasta saa koko ajan moitteita kuinka pitäisi pystyä tekemään asioita paljon nopeammin ja nopeammin ja enemmän ja enemmän. Pakko nostaa kädet pystyyn mutta pska fiilis tästä jää. Ihmettelen miksei tähän sitten puututtu aiemmin jos yhtäkkiä olenkin niin hemmetin surkea työntekijä.
Kommentit (10)
Pointti on varmaan se, että halutaan huonompaa laatua. Ja sitten ihmetellään jossain vaiheessa, kun ollaan sen takia ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät vastauksen varmasti itsekin. Vika on työpaikassa. Nosta äkkiä kytkintä.
Pahinta tässä on se, että olen ihan viime päivinä alkanut uskomaan että en ole kelvollinen työntekijä laisinkaan vaikka samaan aikaan tiedän että olen tehnyt työt niin hyvin kuin vain osaan. Mutta tässä työpaikassa se ei vain riitä kun työkuorma on niin suuri että sen alle hukkuu. En tiedä miten työkaverit sitten pystyy, mutta itse en pysty.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta tässä on se, että olen ihan viime päivinä alkanut uskomaan että en ole kelvollinen työntekijä laisinkaan vaikka samaan aikaan tiedän että olen tehnyt työt niin hyvin kuin vain osaan. Mutta tässä työpaikassa se ei vain riitä kun työkuorma on niin suuri että sen alle hukkuu. En tiedä miten työkaverit sitten pystyy, mutta itse en pysty.
-ap
Uupumus voi aiheuttaa myös työn hidastumista ja takkuamista. Lepää välillä vähän enemmän.
Työpaikassa vika. Parempaa pitää tulla kuin tuo, elämään.
Näköjään tämän päivän ilmiö, koska mulla on ihan samanlaista. Pitäis vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja nostaa kytkintä.
Taas sama aloitus! Etkö ap saanut sopivia vastauksia viime kerralla? 😁
Lähtekää. Ei mikään työ ole sen arvoinen, että terveys menee. Niin tein itsekin ja niin vain löysin paikkani, jossa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei koko ajan pysty antamaan 100%. Ei formula 1:kään kestä jatkuvaa kaasu pohjassa ajoa. Pitää oppia tekemään juuri ja juuri riittävän hyvää.
Ihminen joka sanoo töissä antavansa itsestään 110% todellisuudessa ei tee tulosta edes puolia siittä joka sanoo että tekee työnsä normaalisti